Suzukien hinnat laskenut ...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huikkari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huikkari

New member
Nyt kun tän vuotisten suzukien hinnat laskenut on ruvennut kutkuttaa pyörän vaihto  
cool.gif

062802moto_prv.gif

Mites muilla, tekisikö mieli vaihtaa pyörää ja mikä mihin ?  
cool.gif

Mä vaihtaisin gsx-r600:n gsx-r1000:een... No, saattaapi mennä ensi vuoteen...  
sport05.gif

Vai mikä olis paras vaihtoaika ? Onko jollain tieto ?

sport05.gif

Vai mikä olis paras vaihtoaika ? Onko jollain tieto ?
Ei ole tieto.

Noin arvailuna: viime vuosina aina "ensi vuonna".
smile_org.gif

Mutta jos ei halua joka vuosi, että "ensi vuonna", niin loppukesä on oikein mainio aika ostaa semmoisia malleja, joita on Suomessa varastoissa. Kauppiaalla seisoo siinä rahat talven yli (jos jää myymättä) ja ensi vuonna se on jo vanha malli (ja ikävämpi myydä).

Tämä oli siis vahvaa MuTua...

Mutta se oma kannattaisi myydä alkukesästä...
tounge.gif

Niin no en tiiä millasista mopoista ite tykkäät mutta uuden busan hinnat on niin alhaalla että hinnan puolesta jo suosittelisin sitä... Mutta jos tykkäät pienemmistä pyöristä, ni tonninen gixeri onki sit jo hitosti kalliimpi...

Mä oon kovasti myös miettiny GSX 750 F vaihtoa DL 1000 V-Strom:iin. Ja myös miettiny, että miten tekis... myiskö nyt syksyllä, vai keväällä ja sitte ostais suoralla kaupalla uuden keväällä, tai syksyllä. vaiko vaihtokauppaa nyt syksyllä vai talvella, vai keväällä, vai vaihtaisko ollenkaa, vai ottaisko vaan
033102beer_1_prv.gif

ja pelkästään surffailis ja ajattelis
062802moto_prv.gif

Mikähän lie että tonnisen hinta on pudonnut noinkin alhaiseksi?

Liekkö tulossa ens vuonna niin hirmu muutoksia että "vanhat" pitää saada äkkiä alta pois?

Tonninen kikserihän on "isompi" istuin on ainaki korkeammalla.
Aika kevythän se on, osta busa, ei tartte maata tankin päällä ja pystyy matkaa ajaa, on semmone mutu että bussissa on kyllä enempi "ulottuvuuksia". Haaveissa vain on bussi mun...

Back