suzukin ilmanputsari.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 62arto
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

62arto

New member
Ostin taanoin 750fään vm 89 tarvike putsarin siinä oli ilma reikä 10mm pienempi kuin paikallaan olevassa.No tilasin toisen merkkisen ja sama juttu reikä 45mmkun pitäis olla 55mm.Kysymys kuuluu onko tarvike putsarit sitten tolleen kuristettuja malleja? esimmäinen oli Shampion ja toinen oli Hihvlo tai jotain sinnepäin,

Ostin taanoin 750fään vm 89 tarvike putsarin siinä oli ilma reikä 10mm pienempi kuin paikallaan olevassa.No tilasin toisen merkkisen ja sama juttu reikä 45mmkun pitäis olla 55mm.Kysymys kuuluu onko tarvike putsarit sitten tolleen kuristettuja malleja? esimmäinen oli Shampion ja toinen oli Hihvlo tai jotain sinnepäin,

Onko kyseessä siis vakio ilmaboxiin tuleva suodatin? Jos kyllä, olisko sulla ollut paikallaan sitten K&N vapaavirtaussuodatin aikaisemmin? Siinä on erikoisilla sovitteilla se sisäänottoaukko trimmattavissa.

En nyt muista paljonko orkkis putsarissa se ottoaukko on

Muistaakseni alkuperäinen pahvinen tai onko se nyt pahvia tai jotain?Eihän siinä muuta kun kone on 1100 pitäs saaha happea kunnolla!

Viimeksi muokattu:
ei kun mulla on 750 kaasarit ja kotelo, ei käy ristiin.Pitäisköhän tilata alkuperäinen.vielä toinen juttu kytkin ei tahdo irroittaa ei meinaa löytyä vapaata kytkin letku teräspunoinen toimii vähän paremmin mutta ei erinomaisesti,mutta liikkeelle lähtö kuumana toimii hyvin?

Viimeksi muokattu:
Mä olen aina käyttänyt joko orkkista tai K&N. Nyt on kaikissa mopoissa konnat kiinni. Noissa kaasari vehkeissä jo 10vuotta

.vielä toinen juttu kytkin ei tahdo irroittaa ei meinaa löytyä vapaata kytkin letku teräspunoinen toimii vähän paremmin mutta ei erinomaisesti,mutta liikkeelle lähtö kuumana toimii hyvin?

Missäs kunnossa on kytkimen työsylinteri?

Kaikki uutta,ja ilmattu monta kertaa,kokeilin nyt eri öljyäkin kun oli aikoinaan 1100ef se oli ranttu öljystä.

jopas sattui löytyi suizaan halvat kytkinlevyt All Rightsta 50ekua ja Ferodan racet tai jotain sinne päin.

Back