• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sv 650:n päätteeksi Yoshimura RS-3?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Muccuja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Muccuja

New member
Kysytäänpä täältäkin. Jeps, elikkä tarkoitus ois tuollainen hommata jenkeistä, mutta onko kellään tietoa mistä kannattaa tilata? Onko joku tällaisen hommannut? eBaysta löytyi parhaimmillaan hintaan 269 dollaria, joten hinnakkaaksi ei voi haukkua! Oman SV:n vuosimalli on 2000, eli sitä ensimmäistä sukupolvea.

Toinen kyssäri on, että jos nykymallin RS-3:n hommaa, niin tuleeko siinä valmiiksi sisäänrakennettuna db-killeri? Tarkoitus ois saada muhevat soundit ja magee ulkonäkö, mutta naapureihin pitäis pitää hyvät välit. Db-killeri ois siis pakollinen.

Tarkoitus ois siis näyttää
cool.gif
kun
062802moto_prv.gif
, mutta ei viittis naapureille
033102ass_1_prv.gif
ettei tule
kaboom.gif

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kysytäänpä täältäkin. Jeps, elikkä tarkoitus ois tuollainen hommata jenkeistä, mutta onko kellään tietoa mistä kannattaa tilata? Onko joku tällaisen hommannut? eBaysta löytyi parhaimmillaan hintaan 269 dollaria, joten hinnakkaaksi ei voi haukkua! Oman SV:n vuosimalli on 2000, eli sitä ensimmäistä sukupolvea.

Toinen kyssäri on, että jos nykymallin RS-3:n hommaa, niin tuleeko siinä valmiiksi sisäänrakennettuna db-killeri? Tarkoitus ois saada muhevat soundit ja magee ulkonäkö, mutta naapureihin pitäis pitää hyvät välit. Db-killeri ois siis pakollinen.

Tarkoitus ois siis näyttää  
cool.gif
kun  
062802moto_prv.gif
, mutta ei viittis naapureille  
033102ass_1_prv.gif
ettei tule  
kaboom.gif

Kiitos vastauksista jo etukäteen!
En tiedä miten ulkomailta tilatuissa on killereitä kiinni, mutta ainakaan omaa pyörään (bläkkäri) viime talvena kiinni laitetussa ei ollut edes reikää tms killeriä varten.
Sen kyllä saa tilaamalla ja poraamalla itse reiän, kuulemma.
Itse en killeriä kaipaakaan, vaikka "jätskikauppiaita" nähdessäni kyllä kaasua himmaan, etteivät juuttaat tule etsimään pöntöstä kirjaimia joita ei ole.
Ja möykkä on ihan kohtuullisella tasolla, tosin kovin aikaisin aamulla en ilkeä pihassa kylmää konetta herätellä.
smile_org.gif

Minulla taas päällimmäinen huoli liian kovista äänistä johtuu vuorotyöstä, jota teen kesäisin. Pistäpä siinä sunnuntaiaamuna puoli kuuden aikaan V2 murisemaan, niin taitaa olla naapurisopu koetuksella
sad_orig.gif

Ihme ja kumma tosiaan, kun Duellin kuvastossa myyvät db-killereitä RS-3:eenkin. Mahtavatkohan sopia jenkeistä ostettuihin? Oisko tosiaan mitään järkeä tehdä erilaisia vaimentimia jenkki- ja euroopan markkinoilla?

Minulla taas päällimmäinen huoli liian kovista äänistä johtuu vuorotyöstä, jota teen kesäisin. Pistäpä siinä sunnuntaiaamuna puoli kuuden aikaan V2 murisemaan, niin taitaa olla naapurisopu koetuksella
sad_orig.gif

Ihme ja kumma tosiaan, kun Duellin kuvastossa myyvät db-killereitä RS-3:eenkin. Mahtavatkohan sopia jenkeistä ostettuihin? Oisko tosiaan mitään järkeä tehdä erilaisia vaimentimia jenkki- ja euroopan markkinoilla?
no siis "usa malleja" täällä myydään. ne toiset taasen on "japan"

RS-3 ja db-killer on hankala yhtälö koska mallimerkinnästään huolimatta niitä on silti ainakin kahta erimallista.

Oheisesta kuvasta voi todeta mitkä kaksi ei ainakaan käy yksiin
tounge.gif

btw, edelleen on tuo killeri myynnissä jos joku tarttee.

no siis "usa malleja" täällä myydään. ne toiset taasen on "japan"

RS-3 ja db-killer on hankala yhtälö koska mallimerkinnästään huolimatta niitä on silti ainakin kahta erimallista.

Oheisesta kuvasta voi todeta mitkä kaksi ei ainakaan käy yksiin
tounge.gif

btw, edelleen on tuo killeri myynnissä jos joku tarttee.

Juu, olen ollut huomaavinani ainakin pientä eroa logoissa:

Uusi logo?

ja

Vanha logo?

Molemmat on RS-3:sta, mutta (muistaakseni) uudemmissa kuvissa olen nähnyt vain tuota (onko se nyt sitten) uudempaa logoa.

Samilla näyttäisi olevan vanhempi logo. Johtuisko osittain vanhemmasta mallista, ettei ole yhteensopiva db-killerin kanssa?

Tuossa toisen linkin kuvassa saattaisi jopa näkyä olevan db-killeri paikallaan pop-niitillä, kuten toisessa ketjussa mainittiin:

...Kuulemma jenkkiläisissä Yosheissa on aina killeri. Katumalleissa on popniitillä kiinni (pitää itse vaihtaa ruuviin). Itselle tuli tuo "vain kilpailukäyttöön suljetuille radoille" merkitty TRC, siinäkin on killeri mutta valmiiksi kuusiokoloruuvilla...

Onko kellään vastakkaisia kokemuksia? Tai mikä parempaa, samansuuntaisia kommentteja
smile_org.gif

Back