dodih,fiilikset on kuse ja läpytä tasolla.pyörän piti mennä purkuun/mittaukseen,ja asiasta piti tehdä lehteen juttu.tarjosimme pyörää jo marraskuusta asti kyseiseen liikkeeseen,mistä asiaa vetkuteltiin huhtikuuhun asti,jolloin vein pyörän ja se piti ottaa heti työn alle.viikko kului,soitin,"ei ole aloitettu",reilu kolme viikkoa kului ja sama vastaus..menin paikan päälle ja kysyin että mikäs mättää?"no kun tuli kevät yllättäen"..niinhän se tulee kummasti joka vuosi näihin aikoihin.noh,seuraavia vapaita aikoja olis sitten ollut projektia varten toukokuun lopussa/kesäkuun alussa.sanoin että otan pyörän sitten ajoon,ei sitä ole kiva pajallakaan seisottaa,kun ei mitään tapahdu.mekaanikko huomautti asiallisesti,että vaihdeloota ei välttämättä kestä kauaa(viime kesän rata-ajoissa vitonen alkoi pitämään ääntä,josta tämä motin avausprojekti saikin alkunsa),ei suosittele ajamista.totesin että jo se viime kesänä kesti 3kk,jos nyt vielä vähän aikaa menis..jeps.viikko,ja laatikko jurahti duunimatkalla,ensin meinasin et kilahtiko koko motti,mutta kun illemmalla sitä kampuran päästä pyöriteltiin,niin nou hätä.startattiin ja lähti käymään,muutama sekunti ja alkoi vaihteiston puolella kilinä.noh,ei muuta kun soitto lehteen,eihän siitä enään voi kestotestiä tehdä,kun on rikki.voi prkl
nyt konetta irroitellaan ja mietin et uskaltaisko sitä itse avata,vai tulisiko halvemmaksi esim.tuottaa saksata kone.suomesta ei tunnu sv:n myllyjä löytyvän.eli ehdotuksia,vinkkejä mistä konetta kannattaisi etsiä jne.jne..