Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kävin RM Heinolta kysymässä, niin Suzukin oma kuriboksi maksaa jotain vähän päälle 700€
Ja jos pyörä oli ostettu jotenkin jännästi niin suzuki itse tukee kuristamista ja "maksaa" siitä jotakuinkin puolet. eli siis jotain 400€ jää itse maksettavaksi plus asennusta yms katsastukset.
Nehän voi ne molemmat boksit laittaa sinne ja sitten katkaisijasta vaan vaihdetaan boksia. Voit ajaa TT, muttakun poliisi pysäyttää niin katkaisijasta kuriboksi päälle.
MUTTA MUTTA. Itse meinaan kanssa SV:n ostaa ja kun millään en haluaisi tuota kuriboksia maksaa niin meinasin jos se olis halvemmalla saanu kuristettua kaasusta. SV:nhän kuten kaikki muutkin pyörät pystyy kuristamaan kaasusta mutta hyväksyykö katsastus semmoista kun on olemassa tehtaankin kurisarja? Epäilivät hieman kun kyselin liikkeestä että antaako ne tehdä sen kaasusta kuristamalla.
Löysin tänään yhden SV (uudempaa mallia) joka oli kuristettu kaasusta ja mennyt katsastuksesta läpi. Jos aiotte näin niitä kuristella niin kannattaa nyt kuitenkin vielä varmistaa asia henkilökohtaisesti.