Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi ! Ainakaan mulla ei tipu mikään vaihde pois. Ja Iloisesti on mennyt 20 tkm...ei minkäänlaisia ongelmia. Ei ole kuskin ja takapenkkiläisen kohdalla merkittävää eroa. Itse olen 7-vuotiasta poikaani ajeluttanut. Ylettyy jalat tapeille ja pysyy kyydissä.Jep, tuo SV:n keveys ja V2 kone on plussia minunkin mielestä![]()
Vaimokin vois välillä ajella![]()
kuskin ja matkustajan penkkien korkeusero vaan mietityttää![]()
Olis kuitenkin tarkoitus ajella poika 6V kyydissä, tänä kesänä voinut oman RF:n kanssa kyyditykset unohtaa, kun poika joutuu makaamaan miun selkää vasten![]()
Vaimon virago on sitten toimittanut mun ja pojan matka pyörän virkaa (aika tylsä mopo ajella...)
Vielä pari lisäkysymystä:
1. Onko SV:n tekniikka pelittänyt niinku suzukit yleensä (muuten hyvin, paitsi 2-vaihe tippuu pois jos riuhdottu väkisin pesään)
2. Onko kukaan laskenut alustaa SV:stä?
Jos vaimoa varten tarvii laskea vähäsen, (koiranluut saan kyllä koneistettua itsekkin)![]()
No hyvä että pojan kans pystyy ajeleenMoi ! Ainakaan mulla ei tipu mikään vaihde pois. Ja Iloisesti on mennyt 20 tkm...ei minkäänlaisia ongelmia. Ei ole kuskin ja takapenkkiläisen kohdalla merkittävää eroa. Itse olen 7-vuotiasta poikaani ajeluttanut. Ylettyy jalat tapeille ja pysyy kyydissä.
Suosittelen (Eikä tässä ole, niinkuin ei muillakaan vessan omistajilla, kotiinpäin vetoa )![]()
SV hän on perusmatala....mutta ei ole mua häirinnyt (183 cm)
Katteiden alla on -03 mallista eteenpäin ruisku ja oli niissä kai jotain muitakin eroja jousituksessa tai jotain.Onko muuten mitä eroja ennen ja jälkeen 2003 malleilla, muuta kuin katteissa?![]()
juu, se uus SV650 on oikeastaan ihan eri mopo. kone on sama, tehoa ja vääntöä samanverran ku kaasari pelissäkin. minusta tuo vanhempi malli on kyllä hienompi (en siis taaskaan vedä kotiin päinKatteiden alla on -03 mallista eteenpäin ruisku ja oli niissä kai jotain muitakin eroja jousituksessa tai jotain.Onko muuten mitä eroja ennen ja jälkeen 2003 malleilla, muuta kuin katteissa?![]()
Hakua käyttämällä SV:stä löytää ihan kivasti perustietoa .orgista ja http://sv650.org auttaa, jos lontoo on hanskassa.
Edit: Kirotushärö...
Sama "vaiva" ollut mullakin melkein kaikilla pyörillä.Ainoa asia mikä "haittaa" on 187 cm "pitkän" kuskin polvien puutuminen matkaa ajettaessa, eli itseni on about tunnin puolentoista välein pidettävä jaloittelutauko.
on on, miu kultaa voi käydä katsomassa omat mopot osiossa, ja sitten rakastua siihenSama "vaiva" ollut mullakin melkein kaikilla pyörillä.Ainoa asia mikä "haittaa" on 187 cm "pitkän" kuskin polvien puutuminen matkaa ajettaessa, eli itseni on about tunnin puolentoista välein pidettävä jaloittelutauko.
Joku allround mopo vois olla semmonen, jossa ei polvet puudu.
Juha S:lle, mun mielestä tuo uudempi SV on paaaaljon hienomman näköinen, mutta kauneus on katsojan silmässä![]()
![]()