CosaCopa
New member
Olen miettynyt ensimmäistä pyörää ja haluaisin mielellään nakun ja twinin. Fiilispohjalla mennään siis, kun kokemus on 0. Suzukin SV 650n (-04-->) kiinnostaa vahvasti, tonninen olis unelma. Koeajolle en ole SV:llä päässyt, vaan ainoastaan istunut sellaisen selässä liikkeessä. Oisko jollain saman kaliiberin kokokoisella motoristilla kokemusta SV 650:stä ja nimenomaan, että mahtuuko tän kokoinen pullukka ajamaan?
Onko 650 ja 1000 SV rungon geometrialtaan samankokoiset, vai onko niissä enemmänkin kokoeroa? Akselivälissä on kaiketi 5 mm ero...
Olen jo hakenut vanhoista viesteistä, mutta en löytänyt tietoa runkojen kokoeroista. Muita vaihtoehtoja harkinnassa ovat Ducatin Monster 695, Suzuki DL ja Yamaha Bulldog.
Onko 650 ja 1000 SV rungon geometrialtaan samankokoiset, vai onko niissä enemmänkin kokoeroa? Akselivälissä on kaiketi 5 mm ero...
Olen jo hakenut vanhoista viesteistä, mutta en löytänyt tietoa runkojen kokoeroista. Muita vaihtoehtoja harkinnassa ovat Ducatin Monster 695, Suzuki DL ja Yamaha Bulldog.