• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SV1000S kulutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dantez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Dantez

New member
Poimin tuolta kulutus keskustelusta tälläsen lukeman:
Suzuki SV1000S -04 4,3 - 6,8 l/100km

Onko sitten laskimessa ollu vikaa vai mitä on suitsalle tehty mutta miten tähän 4,3l/100km on päästy? Kiinnostais kun kulutus on omassa n. 5,5-6 litraa satasella ja oon kokeillu ajaa nätisti aina välillä.

Hauskaahan tää on vaikka bensaa menee ei siinä mitään mutta v*tuttaa vaan olla koko ajan asemalla tankkaamassa.

Poimin tuolta kulutus keskustelusta tälläsen lukeman:
Suzuki SV1000S -04 4,3 - 6,8 l/100km

Onko sitten laskimessa ollu vikaa vai mitä on suitsalle tehty mutta miten tähän 4,3l/100km on päästy?
Omalla taipaleella vaihteluväli on ollut 4,5 - 6,8l/100km. Mataliin pääsee ajamalla siististi jonossa rajoitusten mukaan, ei siinä koneelle ole tarvinnut mitään taikoja tehdä, ja sen pari "puuttuvaa desiä" saisi varmaan säästettyä kun ei ohittaisi sitä vähääkään ja malttaisi olla avaamatta risteyksistä poistuttaessa
smile_org.gif

Kaikki on mennyt mitä tankkiin on laittanut, mutta 5.5-7l välillä menee kulutus normaalisti, tulee tuota kaupunkiajoa harrastettua duunin takia vähän liikaa... ja noilla välityksillä niin viehän se
smile_org.gif
nixweiss.gif

Ite oon päässyt matka-ajossa alle viiden litran. Tämä tuli tasaisella ajolla 80km/h teillä.

Tänä kesänä yks reissu kyytiläisen kanssa meni 5.2 l/100km.

Kaupungissa ajellessa en ole edes laskenut mutta ei se kulutus pahaksi karkaa silloinkaan.

Tälle Kesälle vaihdoin 1000 SV:n,
alkukesästä ajettu...
Nummela-Joensuu-Jyväskylä-Nummela...
Moottoritietä ja kaikkee muuta
crazy.gif

Mutta kulutus yllätti ja positiivisesti
olen päässyt ihan totta alle 4.05l/100km
062802jumpie_prv.gif

SV:ssä on Leovincen putket muttei kait mitään
muuta ihmeempii, joten
bowdown.gif

olen tyytyväinen kulutukseen yleensä
se tietty on että kaikki 98
buttrock.gif

mitä tankkiin kaada katoo sieltä...
TAIVAAN tuuliin
062802moto_prv.gif

tonnisella v-stromilla pääsi juuroopassa tasaisilla teillä ja liikennevirran mukana n. 4,5-5 litraan vaikkei tuo nyt niin virtaviivainen olekaan ja 3*laukut täynnä kamaa. Eli ei ihme tuo reilu 4 litraakaan

Back