• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SV650 ja Metzelerin Z6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wiltsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Wiltsu

New member
Mitä kokemuksia Metzelerin renkaista, etenkin Z6:sta ja sen km-kestävyydestä? Mulla on tuo ollu takana nyt jotain 8tkm ja on kulunu aika kantikkaaksi, mietin että pitäiskö se vaihtaa vai nuukailisiko, kilometrejä tuolla saattaisi olla hyvinkin paljon edessä. Toisaalta ajaminen on mukavampaa uudella renkaalla...
wink.gif

Mitä kokemuksia Metzelerin renkaista, etenkin Z6:sta ja sen km-kestävyydestä? Mulla on tuo ollu takana nyt jotain 8tkm ja on kulunu aika kantikkaaksi, mietin että pitäiskö se vaihtaa vai nuukailisiko...
Ei muuta kokemuksia kuin alla on pyörinyt ja hyvin on toiminut.

Tältäkin palstalta olen kuitenkin lukenut tuon Z6-renkaan ainoan ongelman olevan takarenkaan kulumisen arviointi: keskikohta näyttää hyvältä aivan loppuun asti. Sitten metallit pilkottaa 200 kilsan lenkin jälkeen.

Itse toivoisin saavani ainakin 12 tkm takiksella. Etusella ei väliä, menee aina samalla vaihtoon.

Minulla on sama yhdistelmä ja km on aikas paljon takana jo. n 14000 ajettu ja nyt on vaihdon aika heti kauden alussa. Ei mitään huonoa sanottavaa ole.

Back