• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SV650

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
niin,ikuinen väittelynkohde,ruisku/kaasari
wink.gif
itse olen sitä mieltä,että jos kaasarit on vaan säädöissään,niin pidän enemmän siitä.itselläni oli myös pyörän ulkonäön suhteen sama kanta,pidän enemmän vanhan mallisesta.mutmut,toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä,ja kolmas pistää vielä....no joo,anti olla
tounge.gif

Siltäkin kannalta olis parempi ostaa vanhempi, kun tykkään rakennella. Toi naku olis siis mielessä.

Ei siis sillä, että se olis kokoajan paskana, vaan virittelyn ja ulkonäön kohentelun kannalta.

Nyt olisi myynnissä täysin uusi, aidosta hiilikuidusta valmistettu huggeri suzuki sv650:seen, käy tietääkseni sekä S että Nakumalliin...

Hiilikuitu-look huggerin hinta on yleensä noin 140-150euroa, ja sitten aidosta kamasta valmistettuna rapiat 200e.Tämä tosin lähtee halvemmalla kuin tuo 200euroa.

Eli jos kiinnostaa yhtään, niin mailia vaan tulemaan osoitteeseen galigula@hotmail.com , huggeri löytyy helsingistä, ja se myydään parhaan tarjouksen tehneelle!

Saan huggerista kuvaa pikapuoliin, mutta se on siis täysin uusi.Myös postitus onnistuu...

Tokimotosta tai powerbronzelta itseltään tilanneet: onko ketään tilannut keltaisia huggereita, bellypaneja tms? Eli onko väri ollut oikea -99-02 malleissa vai onko keltainen ollut eri sävyä pyörän kanssa?

Vanhan ja uudenman mallin SVeissä ei tosiaa kovin isoja eroja ole.
Emännällä on -00 malli ja itselläni -04.
Itse pidän ruiskukoneesta enemmän, mutta ero ei ole kovin ihmeellinen ja on aina säädöistä riippuvainen.
Uudenman mallin runko on kuulemma jäykempi, mutta vaikea tuota lienee normaaliajossa havaita.
Alusta molemmissä yhtä löysä (ensimmäisissä ei tosin ollut etupään esijännityksen säätöäkään).
Ensimmäisissä ei myöskään ollut öljypohjassa loikelevyjä, mistä syystä ei oikein tykkää keulimisesta?

Uudempi malli on hieman korkeampi.
Molemmat kaikin puolin mukavia pyöriä, ja saa mielestäni rahalle hyvin vastinetta.

Herätelläänpä vanhaa lankaa kysymällä, että onko kukaan tilannut kuitukatteita otsikon mukaiseen pyörään ja jos on, niin mistä?

Kyseessä on SV650 vuosimallia 04. Kiinnostais että löytyykö piuhoista valmista päätä/liitintä, mistä sais näppärästi sähköt kahvalämppäreille?

IMG_20160206_114212449b7e19.jpg

Mulla omasta SV1000:sta jätti aika jo viime kesänä, mutta messuilla tämä pikku-SV tuli bongattua. Jos olisi edes se mielikuvitustyttöystävä itsellä, niin tällä voisi sitten alkaa sopeutumaan motoristiperheeseen kohtuukustannuksin ja onhan se hieno!
Tähän vielä uusi SV1000...

Tietääkö joku tai viitsiikö mitata SV650S-pyörän "koiranluiden" mitan pultin keskeltä pultin keskelle? Lienee samat myös S650-versiossa.

Huollan vuosimallin 2000 pyörää, johon on 105 ja 117 mm luut. Onkohan nuo 105-milliset alkuperäiset vai korotussarjan osat?

Edit: parilla englanninkielisellä foorumilla mainittiin, että 105-milliset merkinnällä 20F ovat alkuperäisosat. Perää korottavina on myyty 100 ja 97 mm koiranluita.

Back