• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SV650s radalla?

hillomunkki

New member
Moro,

olen jo tässä jonkun aikaa miettinyt radalle lähtöä
smile_org.gif
Lähinnä mietityttää että millanen pyörä toi SV mahtaa olla radalla? Jos jollain on kokemuksia kysesestä pyörästä radalla tai jostain vastaavasta niin kertokaas
smile_org.gif

Olis kiva tietää vähä et mitä o tulossa jos sinne radalle vielä tän kesän aikana vielä ehdin
smile_org.gif

Sinne vaan, mikäli oikein ymmärsin niin ekaa kertaa? Varmasti pärjää pidemmälle kuin itse pystyt. Itse olin pari ekaa ratapäivää niin sekaisin että olisin voinut kurvailla siellä vaikka piikki-customilla
biggrin.gif
Olen nähnyt radalla esim. madallettua rocket kolmosta, gs bemaria y.m. kyllä sinne voi tulla millä vaan, aamusta kannattaa ilmottautua vielä sihen koulutusryhmään niin saa pirun hyviä neuvoja, eikun
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Meikän ohi on ainakin tultu Kemorassa SV650S:llä. Mutta minähän olenkin hidas ja kankea
smile_org.gif
Mutta varmasti sillä alkuun pääsee oikein mainiosti.

Joo elikkä tosiaan ekaa kertaa olisin menossa. Tekee kovasti mieli mennä kokeilemaan heti kun ehtii
smile_org.gif

Ajovarusteet kans vähän mietityttää. Tällä hetkellä kadulla käytössä nahkaotsi ja ajofarkut tai gore yhdistelmä ja kenkinä sellaset lyhytvartiset alpinestarsin "City" kengät. Ei tästä heti ekaan ajoon viittis lähtee ostaa kunnon ratakenkiä ja nahkahousuja jotka sais mun rotsiin kiinni tai pukua. Kun ei tiiä innostunko sitten loppupeleissä siitä. Jos ajot radalla jatkuvat niin kyllä myös kamatkin tulee radalle hommattua. Mutta uskaltaako noissa mitä nyt käytössä mennä radalle pyörii?

No rataneitsyyden juhannuksena menettäneenä sanon vaan, että kato sit että sulla on renkaat hyvässä kuosissa, niin saat hommasta enemmän irti. Itse menin radalle yli 16 000 km ajetulla touring-takarenkaalla, ja se kyllä lipsui ja heitteli joka suuntaan niin, että hitaassakin ryhmässä jäi muitten alle. Eipä sillä, tuskin olisin uusillakaan renkailla vauhdissa mukana pysynyt, mutta olis ollu hauskempaa.

Ajovarusteet kans vähän mietityttää. Tällä hetkellä kadulla käytössä nahkaotsi ja ajofarkut tai gore yhdistelmä ja kenkinä sellaset lyhytvartiset alpinestarsin "City" kengät. Ei tästä heti ekaan ajoon viittis lähtee ostaa kunnon ratakenkiä ja nahkahousuja jotka sais mun rotsiin kiinni tai pukua. Kun ei tiiä innostunko sitten loppupeleissä siitä. Jos ajot radalla jatkuvat niin kyllä myös kamatkin tulee radalle hommattua. Mutta uskaltaako noissa mitä nyt käytössä mennä radalle pyörii?
Ei siellä kaikilla nahkakamoja ole. Tekstiilit kyllä riittänee alkuun. Kunhan ovat ihan ajovarusteet, farkuissa sinne ei taideta päästää, ainakaan hieman organisoiduimmille päiville.

Kengät kyllä saisi olla kunnon saappaat, nilkka kun on herkkä kohta. Muuten kai normaalimotoristikamppeet kestää hitaammassa vauhdissa hankaustakin. Vaikkei radalle kaatumaan mennäkään.
Youtubessa joskus muistan nähneeni videon, jossa Kemorassa ajetaan SV 650 -moottoripyörällä. Vielä harmaampi muistikuva on, että kierros olisi mennyt aikaan 1.28. Eli hyvää vauhtia silläkin pääsee, jos on tarvetta.

SV650S on loistava moottoripyörä! Radalle vaan oppimaan, siis nimenomaan OPPIMAAN!, ja silloin nauttii mutkateillä ajelustakin enemmän. Alastarolla ja Ahvenistolla kurvailleena siis suosittelen lämpimästi!
tounge.gif

Back