• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SW-Motech

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juicci
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juicci

New member
Moi,

Onko kokemuksia SW-Motechin tuotteista?
Miten on GPS telineet toimineet?

Katselin tuossa tämmöistä, linkki.

Edellisessä pyörässä oli touratechin teline ja mielestäni hinta/laatu-suhde ei ollut ihan kohdallaan.:dunno:

Olen käyttänyt paljon SW Motechin tuotteita ja ollut yleensä suht' tyytyväinen niihin.
En menisi sanomaan että ovat sen parempia kuin mitä Touratechin tuotteet, ovat ainakin reilusti halvempia. En tiedä mikä sulla on Touratechissa ollut tyytymättömyyden aiheuttaja... Itse en menisi laittamaan mitään ei-moottoripyöräilyyn tarkoitettua navia mihinkään "muka" vedenpitävään koteloon. Hankkisin kunnon mp-navigaattorin ja olisin tyytyväinen hankintaani!
Edit: Toi olikin teline eikä kotelo. Noh... Itse laittaisin navin kiinni pyörään Ram Mounteilla.

Minä vain muutamaa sw:n tuotetta käyttänyt kun ovat minun käytössä kestäneet...

Vastaava teline kiinni ja toimii hienosti. Muutenkin ollut tyytyväinen tankkilaukkuihin ja muihin tuotteisiin. Ei halvin eikä kallein ja laatu, ohjeet ja osat toimivat.

Hankaa! Joutuu! EI tosin kokemusta Firebladeen mutta Bemarin S1000R:ään. Tukiraudat on ihan jees lisä normaaleihin kangaslaukkuihin verrattuna mutta ei estä laukkujen pientä liikkumista. Laukut eivät myöskään ole vedenpitävät ja mukana tulevat sisäkassit ovat ihan mahdottomat käyttää. No muovikassien/ jätesäkkien kanssa pärjää... Loppujen lopuksi laukut on kuitenkin hyvät! Nopeat irroittaa ja kiinnittää!
SAM_0112.JPG

Moi,

Onko kokemuksia SW-Motechin tuotteista?
Miten on GPS telineet toimineet?

Katselin tuossa tämmöistä, linkki.

Edellisessä pyörässä oli touratechin teline ja mielestäni hinta/laatu-suhde ei ollut ihan kohdallaan.:dunno:

Mulla on SW:n käsisuojat ja pohjapanssari tuppaavat oleen Kawan oem lisätarvikkeita. Ei mulla valittamista ja panssarikin osuman kestänyt. Navigaattorista suosittelen suoraan esim tomtom rideria ei tartte telineitä niin ihmetellä.

Hankaa! Joutuu! EI tosin kokemusta Firebladeen mutta Bemarin S1000R:ään. Tukiraudat on ihan jees lisä normaaleihin kangaslaukkuihin verrattuna mutta ei estä laukkujen pientä liikkumista. Laukut eivät myöskään ole vedenpitävät ja mukana tulevat sisäkassit ovat ihan mahdottomat käyttää. No muovikassien/ jätesäkkien kanssa pärjää... Loppujen lopuksi laukut on kuitenkin hyvät! Nopeat irroittaa ja kiinnittää!
SAM_0112.JPG

Kiitos vastauksesta. Täytyy vielä pähkäillä ja etsiä muita vaihtoehtoja, jos vaikka messuilla pääsisi hypistelemään.
Taitavat kuitenkin olla nuo laukut sieltä parhaasta päästä mitä tämän tyyliseen pyörään järkevästi saa laitettua..

Kiitos vastauksesta. Täytyy vielä pähkäillä ja etsiä muita vaihtoehtoja, jos vaikka messuilla pääsisi hypistelemään.
Taitavat kuitenkin olla nuo laukut sieltä parhaasta päästä mitä tämän tyyliseen pyörään järkevästi saa laitettua..

Itellä tollanen 2010 Bladessa ja toimii loistavasti.. Tosin joutuu katteita suojaamaan.. Tuntui että vaan paransi aerodynamiikkaa.. :grin:
Kokokin riitti ihan hyvin 10 päivän euroopan keikalla
http://www.rmheino.fi/fi/shop/varao...duct/bags-connection-cargobag-2012-85359/4823

Messuilla noita sivulaukkuja hypistelin. Satulanpäälle laitettava laukku jo minulla onkin. Olisi kiva kuulla vinkkejä miten olette suojanneet takakatteita?

miten olette suojanneet takakatteita?
Mulla oli S1000R:ssä vähän kumigrippiä (joka ei pysynyt paikallaan) ja paljon valkoista jeesusteippiä. Siitäkin huolimatta laukkujen liikkuminen meni teipin läpi ja pieniä jälkiä katteisiin jäi (Alppireissu, n. 6000km)

Jos haluaa ihan pomminvarmasti vältellä "käytön jälkiä",
suojaus ei välttämättä silmää hivele.

Pohjille paksua "crossikalvoa",eli tiukalla liimalla oleva paksu kalvo.
Päälle ainakin kriittisiin kohtiin (joihin tulee suurin paine/liike) esim kaksipuolisella
teipillä ohut solukumi/armaflex tms.

Tämä siksi, että se toimii vaimennuskerroksena siinä jatkuvassa pienessä
hankausliikkeessa, jota mikään kiristäminen ei millään poista.

Toimii taatusti ja on ruma kuin perkele:D.

Noista 60-litran "kumipalloista" Ortliebin malli, jossa on reppuhihnat,
on palvellut monessa eri hommassa moitteitta.

Siihen heittää pihalla kypärän leukaremmistä kiinni "yläpäähän" ja koko paketti
reppuselkään. Ei jää käsiin kuin ehkä rööki-navi-aurinkolasi-kamera-
what ever- "homopussukka".... jota joskus pieneksi tankkilaukuksikin kutsutaan.

Pääsee laakista majapaikan respaan ja huoneeseen.... ilman koko maailmaa käsissä, tai
eessuntaas ravaamista.

Itellä tollanen 2010 Bladessa ja toimii loistavasti.. Tosin joutuu katteita suojaamaan.. Tuntui että vaan paransi aerodynamiikkaa.. :grin:
Kokokin riitti ihan hyvin 10 päivän euroopan keikalla
http://www.rmheino.fi/fi/shop/varao...duct/bags-connection-cargobag-2012-85359/4823

Messuilla noita sivulaukkuja hypistelin. Satulanpäälle laitettava laukku jo minulla onkin. Olisi kiva kuulla vinkkejä miten olette suojanneet takakatteita?

Mä oon ostanu thankpadejä, ja leikelly niist sopivia paloja remmien alle, ne ku sen verran paksuja et kestää hankausta ja oma liimapinta pitää paikallaan :peukutpystyyn:

Mä oon ostanu thankpadejä, ja leikelly niist sopivia paloja remmien alle, ne ku sen verran paksuja et kestää hankausta ja oma liimapinta pitää paikallaan :peukutpystyyn:

Mahtaako noilla tulla tarpeeksi "tein ihan itte" näköistä jälkeä? :p

Noissahan on tosiaan "kaikki samassa paketissa" ja jos sattuu
saamaan lähes ilmatteeks, :thumbup:.

Busan suojaksi leikkelin ns. liukuestematosta sopivan kokoisia paloja

Hyviä kommentteja :thumbup: Ajattelin itsekin suojiksi kontatkiteipin tyylistä kalvoa jonka päälle / tai laukku tsydeemiin kiinnitettynä liukuestematon tapaista härpäkettä. Eikä sen kaunis tarvitse olla kunhan ei ketuta maalipinnan rupisuus käytön jälkeen :grin:

Teoria on välttämätöntä, eikä edes paha juttu.

Käytännön "muuttujat" tahtovat käytännön todellisuudessa kuitenkin
kiusallisen usein heittää kipakat mausteensa peliin.

Tuossa pintojen suojaamisessa yksi, monelta huomaamatta jäävä juttu
on..... just! PÖLY joka on sitä ilkeää "kivipölyä" joka pääsee joka väliin ja HIOO PINNAT sen
jatkuvan ja loputtoman liikkeen voimalla.

Siksi on ihan ehdoton lähtökohta suojata "kiinteällä" ja riittävän paksulla,
eli suomeksi; Liimatulla kalvolla se maali. ym. pinta ihan ensimmäiseksi.

Irrallinen suoja, liukuestematto, tai mikä tahansa, tai vaikka kuinka "silkinpehmeä mamman pikkarisuojakin......
MUTTA LIIKKUMAAN PÄÄSEVÄ suoja toimii aika nopeasti sen loputtoman pölyn ja liikkeen
kanssa "hiomatyynynä".

Turhan monen näppärän kaverin on kuullut kiroavan huikeen idiksensä reissulla aikaansaamia jälkiä.
Yhteiset nimittäjät ovat aina löytyneet noista edellä mainituista asioista.

Eli melkein sama mitä siihen pintaan sitten virittelee, pohjalle aina tukevaa kalvoa kunnon liimalla.
Tuskin se ketään vituttaa, että se hiekkapöly sitä tarraa siinä hioskelee joka ajetulla kilometrillä.....
eikä sitä varjeltavaa maali tms. pintaa.

Back