Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hankaa! Joutuu! EI tosin kokemusta Firebladeen mutta Bemarin S1000R:ään. Tukiraudat on ihan jees lisä normaaleihin kangaslaukkuihin verrattuna mutta ei estä laukkujen pientä liikkumista. Laukut eivät myöskään ole vedenpitävät ja mukana tulevat sisäkassit ovat ihan mahdottomat käyttää. No muovikassien/ jätesäkkien kanssa pärjää... Loppujen lopuksi laukut on kuitenkin hyvät! Nopeat irroittaa ja kiinnittää!Onko kellään kokemuksia kyseisistä laukuista?
http://www.rmheino.fi/fi/shop/varao...sarja-honda-cbr1000rr-fireblade-08-85362/4837
Moi,
Onko kokemuksia SW-Motechin tuotteista?
Miten on GPS telineet toimineet?
Katselin tuossa tämmöistä, linkki.
Edellisessä pyörässä oli touratechin teline ja mielestäni hinta/laatu-suhde ei ollut ihan kohdallaan.![]()
Hankaa! Joutuu! EI tosin kokemusta Firebladeen mutta Bemarin S1000R:ään. Tukiraudat on ihan jees lisä normaaleihin kangaslaukkuihin verrattuna mutta ei estä laukkujen pientä liikkumista. Laukut eivät myöskään ole vedenpitävät ja mukana tulevat sisäkassit ovat ihan mahdottomat käyttää. No muovikassien/ jätesäkkien kanssa pärjää... Loppujen lopuksi laukut on kuitenkin hyvät! Nopeat irroittaa ja kiinnittää!
![]()
Kiitos vastauksesta. Täytyy vielä pähkäillä ja etsiä muita vaihtoehtoja, jos vaikka messuilla pääsisi hypistelemään.
Taitavat kuitenkin olla nuo laukut sieltä parhaasta päästä mitä tämän tyyliseen pyörään järkevästi saa laitettua..

Mulla oli S1000R:ssä vähän kumigrippiä (joka ei pysynyt paikallaan) ja paljon valkoista jeesusteippiä. Siitäkin huolimatta laukkujen liikkuminen meni teipin läpi ja pieniä jälkiä katteisiin jäi (Alppireissu, n. 6000km)miten olette suojanneet takakatteita?
Itellä tollanen 2010 Bladessa ja toimii loistavasti.. Tosin joutuu katteita suojaamaan.. Tuntui että vaan paransi aerodynamiikkaa..
Kokokin riitti ihan hyvin 10 päivän euroopan keikalla
http://www.rmheino.fi/fi/shop/varao...duct/bags-connection-cargobag-2012-85359/4823
Messuilla noita sivulaukkuja hypistelin. Satulanpäälle laitettava laukku jo minulla onkin. Olisi kiva kuulla vinkkejä miten olette suojanneet takakatteita?
Mä oon ostanu thankpadejä, ja leikelly niist sopivia paloja remmien alle, ne ku sen verran paksuja et kestää hankausta ja oma liimapinta pitää paikallaan![]()