• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sweep Edge ja Richa ajohousut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja prinne
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

prinne

New member
Ostin Sweep Edge nahkatakin ja olin siinä toivossa että saan ne sitten yhdistettyä vetoketjulla yhteen Richan ajohousujeni kanssa. Eurobikerin sivuillakin lukee että saa yhdistettyä kaikkiin housuihin ja myyjä sanoi liikkeessäkin että sopii.

Olisi pitänyt ottaa housut mukaan ja kokeilla. Ja ehkä netin mainos puheella tarkoittivat että sopivat kaikkiin heillä myytäviin housuihin.

No ei tästä nyt maailma kaadu, takki oli muuten hyvä. Mutta onko niin että yleisesti takin ja housujen yhdistämiseen tarkoitetut vetoketjut on "tuurilla" sopivat?

Käytäppä vähän järkeä!! "kaikkiin housuihin"... Sweepin takit käyvät tietääkseni kaikkiin SWEEPIN housuihin! Jos nyt kuitenkin haluat saada takin ja housut yhdistettyä niin vaihdata suutarilla housuihin sopiva vetoketju tai myy pois ja osta Sweepit
buttrock.gif

Käytäppä vähän järkeä!! "kaikkiin housuihin"... Sweepin takit käyvät tietääkseni kaikkiin SWEEPIN housuihin! Jos nyt kuitenkin haluat saada takin ja housut yhdistettyä niin vaihdata suutarilla housuihin sopiva vetoketju tai myy pois ja osta Sweepit
buttrock.gif
No sitten olis myyjänkin sopiva käyttää järkeä ja sanoa että ei varmuudella sovi.

Ja kyllä muistakin liikkeissa kun tuosta vetoketju asiasta on puhuttu, on sanottu että saa liitettyä myös erimerkkisiin housuihin.
Ja jos myyjät ei tiedä, niin pitäisikö minun?

No elämä on....

Joo vähän höpöä olettaa että erimerkkisten kamppeiden vetskarit sopisi yksyhteen. Osa voi tuurilla sopiakin mutta hammastuksessa ja vetskarin pituuksissa on paljon eroja.

Eihän kawan osienkaan oleteta sopivan vaikka ducatiin
idea3.gif

Mutta tosiaan ompelijalle/suutarille vaan niin löytyy oikeet osat!

Itse ratkasin ongelman niin että ostin yhteensä 5 paria vetskareita, niistä kolme meni käyttöön että kaikissa on samanlaiset ja pari varalle kun jossain vaiheessa kuitenkin tulee hankittua päivityksiä...

Richan takki ja Louisin nimettömät nahkahousut sopivat yhteen. Takkiin sopivat myös Well Done merkkiset halpis citycamot.

Back