Sweep manga -housut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahvajussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vahvajussi

Kouluttaja
Moikka,

Olen tuollaisia sweepin katsellut. Sovitinkin noita Manga -housuja mp-messuilla ja melko hyviltä tuntuivat päällä. Irrotettava lämpövuorikin löytyy. Tuolta löytyy kuva: Eurobiker. Suoraa linkkiä en saanut tehtyä, mutta löytyy tekstiilihousujen alta.

Onko kellään kokemuksia moisista. Ainoiksi housuiksi olisi tarkoitus ostaa joten lämpimyys ja vedenpitävyys on tärkeitä pointteja
smile_org.gif

-jussi

Omistan nuo paksummat Shadow-pöksyt, eikä niistä ole mitään pahaa sanottavaa...jos Magnan laatu samaa luokkaa niin no problems.
Pahus, enpä ollut havainnut moisia, nääs kun vastaavat ostin Mp-Asulta (city), tiedä sitten onko ne sen yhtään paremmat tai huonommat kuin nuo Magnat, ainakin ne on vähän kalliimmat.

Ei ole Magnasta suoraan kokemuksia, mutta viimekesän ajoin kelillä ku kelillä Sweepin ajopuvussa ja märkänä en ollu... Kait ne jollaintasolla samoja kankaita on?
confused_orig.gif

Vähän aiheen vierestä mut onko noilla tuolla eurobaikkerilla kampetta jo hyllyssä etenkin noita nahkoja vai onko jääneet johonkin pakistanilaisten maantierosvojen käsiin, entä onko kamaa näkynyt puljun jälleenmyyjillä?

Omistan nuo paksummat Shadow-pöksyt, eikä niistä ole mitään pahaa sanottavaa...jos Magnan laatu samaa luokkaa niin no problems.
Pahus, enpä ollut havainnut moisia, nääs kun vastaavat ostin Mp-Asulta (city), tiedä sitten onko ne sen yhtään paremmat tai huonommat kuin nuo Magnat, ainakin ne on vähän kalliimmat.
Ehkäpä nuo Magnatkin sitten uskaltaa ostaa. Materiaali kyllä tuntui melko vahvalta kun sitä sormeilin
smile_org.gif

Mulla on kans yksi vaihtoehto nuo MP-asun vastaavat byysat. Ne vaan olivat hirveän ohuen/kevyen oloiset, eikä muistaakseni niissä ollut irrotettavaa vuorta. Pelkään, että niissä mahdollisesti jäätyy vehkeet
wink.gif

Ehkäpä nuo Magnatkin sitten uskaltaa ostaa. Materiaali kyllä tuntui melko vahvalta kun sitä sormeilin
smile_org.gif

Mulla on kans yksi vaihtoehto nuo MP-asun vastaavat byysat. Ne vaan olivat hirveän ohuen/kevyen oloiset, eikä muistaakseni niissä ollut irrotettavaa vuorta. Pelkään, että niissä mahdollisesti jäätyy vehkeet  
wink.gif
Ton ohuuden takia ne ostinkin...siis MP-asun city housuissa ei oo vuorta...Shadowssa on vuori ja irrotettava sellanen, ja niitä käytänkin pidemmillä matkoilla, mutta kun mulla pitää olla taskuissa niin paljon tavaraa niin otin nuo Cityt niinku city-housuiksi
wink.gif

Back