Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mopoissa yleensä kait laitimmaiset tulpat saa virran samalta puolalta, eli joko puola paskana tai sitten se ei saa virtaa. Mittailepa se puola vaikka, ohjeet löytynee jostain internetin syövereistä![]()
. Mittasin puolia ja molempiin tulee virtaa... Mistäs tässä kannattaisi jatkaa? Pystyykö ne tulpanjohdot ja -hatut jotenkin tsekkaamaan? Entäs muuta?

Missäpäin järveä potilas sijaitsee?
Kylällä... Apu tai henkinen tuki ei olis pahitteeksi![]()
Sytytys edelleen hukassa ja niin olen kohta mäkin.
Mietin, että voisiko kaasukahva vaikuttaa kipinään? Eli kahva ei ole kunnolla paikallaan. Vaikka miten asennan sitä niin sen palautus ei toimi. Kahva kyllä kääntyy normaalisti mutta... Voisiko siinä olla joku maadotus tai jotain?
Alkaa pikkuhiljaa v*tuttaa![]()
Kaasun puoella ei ole, mutta kytkinkahvassa on. 2-napainen pistoke kahvaklunsiin ulkopuolella. Lähti itellä irti ku vaihdoin tangon ja sai hetken ettiä että missä vika..
-vk-
, että se kytkinkahvan (muovitappi) turvakytkin on varsin lyhyt. Eli olisiko poikki? Näkisikö joku zetorman tai kawaman kuinka paljon se tulee esille sieltä kahvasta?

Eli kone pyörii ja sylinterit saa bensaa mutta sytytystulppiin (testasin 1 &4) ei tule kipinään.
Moottoriin on tehty juuri remonttia ja pitäisi saada käyntiin.
Mistä vikaa kannattaisi ruveta hakemaan? Lisätietoja kysymällä!