• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Szr 660 race

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja m1kk0
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

m1kk0

MotOrg ry
Aattelin kirjotella speksit kaikkien näkyville kun ihastelijoita ja kauhistelijoita on riittänyt melkeen jonoksi asti kun tämän kaunottaren/hirviön olen ratapäiville tuonut :)- 4 vuotta tää on mulla ollu ja hitaasti edennyt projekti, koska aina jotain muuta ollu :D mutta nyt sain vihdoin parsittua kasaan :WAZAAP:

Aihiona Yamaha SZR 660 alkup kunnossa. siitä jäljellä moottori, deltabox runko, takahaarukka, vanteet (brembo), jarrut (brembo), keula (paioli) takaiskari (marzcocchi) :orgmp:

Tekniikka: 660cc 1 syl 4 tahti 5 venttiilikansi 5 vaihteinen laatikko. Mikuni tm34b65 tuplasuoravetokaasuttimet. Mikuni imutorvet 70mm. Projection components pakosarja. Kiinan vaimennin. Käänteinen vaihdekaavio xt vaihdevivulla. Jäähdytys järjestelmän letkuhässäkkä muokattu. jäähdyttimen puhallin poistettu. Seisontajalka poistettu.

Runko: Deltabox alu. Takahäkki tzr rr 4dl muokattuna ja kevennettynä. Etuhäkki tzr rr 4dl

Jarrut: Brembo jarrusatulat. Brembo 320mm jarrulevy. Teräspunos jarruletkut. Yamaha r6 nissin jarrupääsylinteri. Optio myös toiselle jarrulevylle ja satulalle.

Ulkoasu: Poly26 tzr rr italian version katteet muokattuna. Bub composites hiilikuitu rungon, takahaarukan ja moottorin poskien suojat. tzr rr 4dl acerbis tankki. Mittaristosta poistettu nopeusmittari.

+ Itse tehtyä osaa. Pikku muokkauksia ym ym. Enemmän aikaa mennyt mietiskelyyn kuin itse tekemiseen :D Kaikenlaista modia tähän jo mielessä. Eihän nää harrasteet taida koskaan valmiita olla? :p

Liitetiedostot

• szr rr.jpg
    szr rr.jpg
    94,9 KB · Katselut: 235
Peukku tälle ! Hyvä että pidät papattimien puolta ratapäivillä.

Tässä muutama kuva rakentelun vaiheista :thumbsup: Itte maalattu. Ensimmäinen kerta koskaan ikinä ruiskulla ja halpiskompuralla joka pärisi koko ajan ja paine ei riittänyt maalaamiseen. Jouduin ohentamaan maalia aikasten paljon, että sai edes jotain tulemaan läpi. :grin: vähän aplaria jossain kohdissa havaittavissa ,mutta kelpuutan itselleni :right: ja niin joo ostin toisen szr660:sen :)- kattellaan mitä siitä sais tehtyä :rakastunut:

Liitetiedostot

• IMG-20170617-WA0002.jpg
    IMG-20170617-WA0002.jpg
    17,8 KB · Katselut: 70
  • CAM00741.jpg
    CAM00741.jpg
    87,8 KB · Katselut: 75
  • 763.jpg
    763.jpg
    88,3 KB · Katselut: 72
  • 1085.jpg
    1085.jpg