• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

T-Ajot PERUTTU 15.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolferin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Wolferin

New member
Reissu on peruttu!

<s>Ensimmäinen veturointini meni sen verran hyvin, että siitä rohkaistuneena päätin laittaa heti seuraavaa kehiin. 15.8. laitetaan taas hidas letka kasaan ja ajellaan nauttimaan Hämeenkyrön, Häijään ja Vesilahden komeista maisemista - ja mutkaisista teistä.

Suunniteltu reitti

Matkaan lähdetään klo 15 Nokian Nesteeltä, Ilkantie 1(tankit/massut täynnä ja rakot tyhjänä) ja tehdään noin 150 km lenkki, joka vie noin 3-4 tuntia taukoineen. Tyhjennys/tankkaus/tupakkatauolle pysähdytään Hämeenkyrössä ja Vesilahdella, pidempi kahvitauko pidetään Stormin Shellillä. Pilvisyys tai pieni kuurosade ei motoristia haittaa, mutta jos kunnon sadetta on tiedossa, niin reissu siirtyy toiseen ajankohtaan.

Tässä letkassa ajellaan rajoitusten mukaan ja naatiskellaan maisemista, joten mukaan voi lähteä, vaikkei olisi aiempaa kokemusta. Ja pienemmälläkin pyörällä voi tulla mukaan, mutta polkupyörät ja mopot jätetään kuitenkin luvuista pois, ihan NIIN hitaasti ei kuitenkaan ajella
biggrin.gif
 Myös takapenkin matkaajat ja nopean ryhmän kuskit ovat niinikään tervetulleita, mikäli jälkimmäisten hermo kestää vauhdin
tounge.gif
 Kokemattomat voivat perehtyä PK-ryhmäajo-ohjeisiin, niiden mukaisesti ajellaan mekin, tai laittaa mulle yv:tä.

Tervetuloa mukaan kaikki kynnelle kykenevät!</s>

Hei Wolfe, mä olen tulossa lomareissulta tuolloin sunnuntaina.
Voisin lähteä mukaan, vaikkakin jo Pieksämäeltä ajelen kohti kotia.

Olisiko mahdollista laittaa lähtöaika johonkin iltapäivään, niin ehtisin varamasti mukaan kaikkine laukkuineni ja kasseineni?
Harmitti tuon edellisestä hitaasta poisjäänti, kun kummisirkus kesti tooooosi pitkään..

Lähtö tapahtuu todennäköisesti klo 15. Vielä en osaa sanoa mistä, mutta varmaan joltain sopivalta parkkialueelta länsi-Tampereelta. Jos tämä aikataulu sopii, niin tervetuloa kassien kanssa
smile_org.gif
Kyllä ne meidän vauhdeilla pysyy mukana.

Jää väliin. Hengessä mukana kuitenkin, sillä ohjelmassa silloin .orgin ratapäivä Alastarolla hitaassa ryhmässä  
smile_org.gif

Lähtö tapahtuu todennäköisesti klo 15. Vielä en osaa sanoa mistä, mutta varmaan joltain sopivalta parkkialueelta länsi-Tampereelta. Jos tämä aikataulu sopii, niin tervetuloa kassien kanssa
smile_org.gif
 Kyllä ne meidän vauhdeilla pysyy mukana.
Kyllä toi aikataulu mulle passaa, pitäähän tuohon mennessä olla jo selvinnyt lauantain kemuista ja ehtinyt ajamaan P-mäeltä Tampereelle!

Joo ja kassit on niin maan p****leesti kiinni, että ei varmana putoa matkalle.
biggrin.gif

Ollaan lähempänä vielä yhteyksissä, ensi viikolla mulla on nettipimento, joten soitellaan!

Laitoin ekaan viestiin suunnitellun reitin ja taukopaikkaehdotuksia. Näillä mennään, ellei kellään ole kommentoitavaa. Kaikkien reitin teiden pitäisi olla asvaltoituja, jotta ei tarvitse pelätä hiekkateitä.

Joo siellä Vehuvarpee / Vatula-suunnalla on tosiaan soratietä mukana. Samaten pienoinen varoituksen sana Kyrösjärven itäpuoliselle osuudelle, traktori tms masiina lienee levitellyt ölppää etenkin Parkanoa kohti vievälle kaistalle, ihmeen sitkeästi tuntuu töhnä pysyvän urissa ( aika aktiivisesti tulee tsekattua ko. mutkapätkä
baaa.gif
)

Inkulan sillan parkkipaikalla on aika komeat visiot jos meinaa olla taukopaikka hakusassa

Koooookle

Hienoa , edelliskerran pienet jarrukahvan tuunamiset eivät lannistaneet.Löytykö uusi kahva vai jätitkö kertomatta veljellesi
smile_org.gif

Mukana ollaan taas ellei aikataulut pahasti muutu.

Kiitos huomioista, otetaan selvää vaihtoehtoisista reiteistä.

Kävi niin iloisesti sen kahvan kanssa, että veljpoika vaihtaa samointein molemmat kahvat kokonaan uusiin (paremman näköisiin...) - joten minun ei tarvitse investoida siihen penniäkään. Olisin voinu vetää samalla rikki vielä peilitkin, nekin menee kuulemma vaihtoon
biggrin.gif
 Mutta toista kertaa ei tämä onni potki, se on varma
tounge.gif

Muoks: Ensimmäisessä viestissä nyt uusi versio reitistä. Kommentoikaa, jos tiedätte, että reitillä on hiekkateitä, niitä pitkin ei oo kiva ajella...

Hiekkateistä en tiedä, mutta reitin loppuosa näyttäisi minun kannaltani erityisen hyvältä.

Lempäälästä pääsen mukavasti
062802moto_prv.gif
kotia kohti.
bowdown.gif

Jos aikataulut sallii niin voisin rohkaistua tulemaan ensimmäistä kertaa mukaan. Edellisellä kerralla ajoporukka taisikin tulla vastaan...  
062802moto_prv.gif

Jaa-a.. Mieli tekis ja saattasin vaikka uskaltautua, ny kun on toi mp:ksi luokiteltava vehje alla... ja ehkä otan jopa rakkaan vaimon tarakalle..

Jollei siellä näy punaista V-Stromia, niin se on meikä pukenu hameen päälle sitten...

^ ja ^^ Mukaan vaan, tästä saa hyvää kokemusta letkassa ajossa ja kuulemma tauoillakin on ihan kivaa jutella muiden motoristien kanssa.
smile_org.gif

Voishan sitä taas tulla mukaan, kun pysyttiin viimekskin joukossa varsin mainiosti mukana.
062802moto_prv.gif

Huomaattehan, että tarkoitus on lähteä tälle lenkille siis vasta viikon päästä letkassa. Sitä ennen voi kyllä vapaasti käydä katsastamassa reitin itsenäisesti
smile_org.gif

Back