• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

T-Tiistai (Tampere) 6.8. Lähtö: klo 17 Lahdesjärven ABC

Joo ei ollu mun päivä:kääk: Puhelin ja lompakko levis ohitustielle pyhäjärven ylimenevälle sillalle, kun olin ABC:lle matkalla. Saatanan aukinainen tasku! Onneks pusikosta ja tieltä löyty puhelimen raato ja tärkemmät kortit 30min ettimisellä. Noh kerkesin sitten vielä kanavalle ja letkan takasintulomatkaan🙂. Uusi kiva mutkapätkä ja sitten hajos se vaihdepolkimen kiinnitys:shoot: iso kiitos nippusiteen lainanneelle kaverille:thumbup:

Joo, kiitokset veturi-MasKaskeraadalle! 😀
Vähän noi tiehallituksen hoitamatta jättäneet miinatiet alkaa v------maan, mutta kaikenkaikkiaan kivaa oli ja lämpöä piisas! Sori et jouduitte mua venaileen niiden prkleen makkaraperunoiden takia.. tainno.. enhän minä niitä niin hitaasti valmistanut! :;):
Onkos muuten joskus jotain sauna-meininkejä?!

Terv. Se sinivalkoisella Gixxulla ajellut jannu! :cruising:

Kiitos letkasta taas veturille! Jotenkin tuntuu noi mutkat sujuvan jo hieman paremmin ja oli oikein mukavaa ajella! Muroleella on aina kiva käydä eikä se Mustalahdessa nautittu Minetti-jäätelö ainakaan iltaa pahentanut.

Jesh, peräti 15 mopoa oli letkassa, mikä on kauden enkka täällä päin! :thumbup:

Mua voi kutsua myös makkaraksi tai maqqaraksi, mutten silti ota vastuuta hitaista makkaraperunoista. Nopeesti ne kyllä masa hotki kun sai käkättimen eteen, joten ei siitä pitkää venailua tullut. Itse asiassa odottelun ansiosta saatiin yksi gs800 bemarikin letkaan mukaan!

Reittiä tuskin tarttee karttana tällä kertaa laittaa.. Viitapohjan ja Kapeen kautta Muroleelle ja takaisin muuten samaa, mutta Viitapohja ohittaen.

Kalustotappioita tuli hämmästyttävän vähän ottaen huomioon, että porukassa oli peräti kolme zx10r:ää.. Vain yksi niistä hajosi, lienee jonkin tason ennätys! 😀 😛 😀

Jesh, peräti 15 mopoa oli letkassa, mikä on kauden enkka täällä päin! :thumbup:
Kalustotappioita tuli hämmästyttävän vähän ottaen huomioon, että porukassa oli peräti kolme zx10r:ää.. Vain yksi niistä hajosi, lienee jonkin tason ennätys! 😀 😛 😀

Niin, mikäs tässä Suzuki-miehenä olles! *tirsk* :)-

Melkomoista! Mystinen voima tuntui venyttävän väliä mun edessä, mutta kivaa oli silti! 🙂 Kiitos!

Ai niin, löysikös He_Ma_Se_Va kotio vai ajeleeko uusia maisemia jatkuvasti hämmästellen edestakaisin rantatietä? :grin:

Kiitokset veturille mielikuvituksellisen hienosta reittivalinnasta muroleelle. Hyvin oli sakkia mukana ja mukavat oli jälkipyykitkin mustassalahdessa.

T. perämiäs

Back