Taakke laukku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huikkari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huikkari

New member
Eli tarkoitus olisi ostaa laukku suzukiin. Aattelin ylös taakse asennettavaa eli ei sivulaukkua. Millasii, minkä hintasia, mistä ootte hankkinu ? Pyörä gsx-r600....
062802moto_prv.gif

Eks kellään oo laukkuu suzukissaan  
nixweiss.gif

Pistin mp-varusteet sivustolle kyssärii kun täält ei tunnu saavan vastausta..

Ehkä suzuki kuskit ajaa vain visa taskussa.......    
buttrock.gif

Mulla oli 97-mallin kusiais-gixxerissä Kapan 42l laukku, laukku ja raudat on myynnissä noin puoleen hintaan vrt. uuden hinta. Ostakaa pois!

Kunto on erittäin siisti, raudat sopii vissiin GSX-R 600/750 96-00 tms. Ihan toimiva oli. Ei vaan sovi oikeesti gixxerin tyyliin moiset viritelmät
tounge.gif

Mulla on gsx 750 F:ssä Kappan 48l laukku. On muikee kun emännällä on selkänoja mihin nojailla, ja laukun lisäjarruvalo vielä antaa pienen turvallisuuslisän. Winrackillä on kiinni. Hintaa en nyt muista. Jonkun satasenhan ne maksoi, mutta on ne ollut sen väärtti. Sinne laukkuun kun mahtuu kaksi kypärää niin on saatu aina vaimon kanssa hatut sinne sateensuojaan kun itte ollaan kaupungilla.

Mulla on Gixussa takapenkin päälle hirtetty tankkilaukku. Kiinnitys penkin alta liinoilla, joten ei hierrä sivukatetta. Isot laukkuhärdellit
033102ass_1_prv.gif

Mulla on lidlistä ostettu tankkilaukku, ei haittaa ajamista ja helppo pistää päälle, maksokin jopa 30€, pyörä on GSXKR
ainut minus on ettei sinne aivan hirveesti mahdu

Back