Taas tämmöinen eikä ollut ihan ensimmäinen tänä vuonna ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myöskään kaikkia mopoilijoiden omasta kusipäisyydestä johtuvia onnettomuuksia ei ole julkaistu lehdissä.Kaikkia vastaavia tapauksia ei tänä kesänä edes julkaistu lehdissä...![]()
Mistä moinen johtuu ? ?... vihataanko kotareita...pyörän väritys...jokin muu seikka.Tuntuis vähän vaikuttavan se pärräkin siihen kuinka autot eteen pomppailee. Meinaan tein itse sellasen havainnon jotta kun vaihdoin Jammusta kotarin smotoon, saa autoja oikeasti risteyksissä varoa. Viikon sisällä oli enemmän läheltäpiti - tilanteita kuin viim. 2 kaudessa Jammulla yhteensä.
Luullaan jokskuu Derbiks varmaanMistä moinen johtuu ? ?... vihataanko kotareita...pyörän väritys...jokin muu seikka.Tuntuis vähän vaikuttavan se pärräkin siihen kuinka autot eteen pomppailee. Meinaan tein itse sellasen havainnon jotta kun vaihdoin Jammusta kotarin smotoon, saa autoja oikeasti risteyksissä varoa. Viikon sisällä oli enemmän läheltäpiti - tilanteita kuin viim. 2 kaudessa Jammulla yhteensä.
Luulisi että kotarin värisen huomaisi ja vieläpä aika kaukaa. Odotan mielenkiinnolla milloin saa lukea "uutisen" kun tohon ylimielisyyteen kyllästynyt motoristi hiukan "koodaa" uutta liikennedataa jonkun autoilijan otsalohkoon ja kovalla kädellä.Tuntuis vähän vaikuttavan se pärräkin siihen kuinka autot eteen pomppailee. Meinaan tein itse sellasen havainnon jotta kun vaihdoin Jammusta kotarin smotoon, saa autoja oikeasti risteyksissä varoa. Viikon sisällä oli enemmän läheltäpiti - tilanteita kuin viim. 2 kaudessa Jammulla yhteensä.
Tai sitten uutinen, jossa ylimielisyyteen kyllästynyt mopoilija ottaa turpaansa autoilijalta.Luulisi että kotarin värisen huomaisi ja vieläpä aika kaukaa. Odotan mielenkiinnolla milloin saa lukea "uutisen" kun tohon ylimielisyyteen kyllästynyt motoristi hiukan "koodaa" uutta liikennedataa jonkun autoilijan otsalohkoon ja kovalla kädellä.Tuntuis vähän vaikuttavan se pärräkin siihen kuinka autot eteen pomppailee. Meinaan tein itse sellasen havainnon jotta kun vaihdoin Jammusta kotarin smotoon, saa autoja oikeasti risteyksissä varoa. Viikon sisällä oli enemmän läheltäpiti - tilanteita kuin viim. 2 kaudessa Jammulla yhteensä.
Minua ärsyttää kun viimevuotisia onnettumuusjuttuja nostellaan...Minua myös ärsyttää toi eteen tulo. Usein oon tehnyt jo niin että jos auto meinaa tulla eteen niin töötti päästää ääntä.... Moni on pysähtynyt ja kattoo mistä se tulee....Joko parkki paikalla, kaupungilla tai moottoritiellä![]()
![]()