• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Taas eteenkääntyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MattiR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oiskohan sellaset "Tietoiskut" paikallaan. Niitähän tuli joskus -70 -80 -luvulla. Varsinkin keväälllä kun MP:t taas ilmestyvät suuremmalla joukolla mukaan liikenteeseen.
nixweiss.gif

mie jo aattelin et nää moottoripyörä kolarit ois jo paketissa tältävuodelta
crazy.gif
no onneksi ei tarttee kynttilöitä sytytellä

Tuntuis vähän vaikuttavan se pärräkin siihen kuinka autot eteen pomppailee. Meinaan tein itse sellasen havainnon jotta kun vaihdoin Jammusta kotarin smotoon, saa autoja oikeasti risteyksissä varoa. Viikon sisällä oli enemmän läheltäpiti - tilanteita kuin viim. 2 kaudessa Jammulla yhteensä.

Tuntuis vähän vaikuttavan se pärräkin siihen kuinka autot eteen pomppailee. Meinaan tein itse sellasen havainnon jotta kun vaihdoin Jammusta kotarin smotoon, saa autoja oikeasti risteyksissä varoa. Viikon sisällä oli enemmän läheltäpiti - tilanteita kuin viim. 2 kaudessa Jammulla yhteensä.
Mistä moinen johtuu ? ?... vihataanko kotareita...pyörän väritys...jokin muu seikka.

Mistä moinen johtuu ? ?... vihataanko kotareita...pyörän väritys...jokin muu seikka.
Luullaan jokskuu Derbiks varmaan  
tounge.gif

Mutta oikeest, homma on fakta, lisäänty "tilanteet" merkittävästi. Samaa mieltä oli myös eräs tuttu jolla oli sama laitos. Väritys on oranssi - musta, joten tuskin nyt on siitäkään kiinne...

Näyttää kaukaa mopolta ja autoilijaparka luulee sen tulevan
neljääkymppiä?

Luulisi että kotarin värisen huomaisi ja vieläpä aika kaukaa. Odotan mielenkiinnolla milloin saa lukea "uutisen" kun tohon ylimielisyyteen kyllästynyt motoristi hiukan "koodaa" uutta liikennedataa jonkun autoilijan otsalohkoon ja kovalla kädellä.

Luulisi että kotarin värisen huomaisi ja vieläpä aika kaukaa. Odotan mielenkiinnolla milloin saa lukea "uutisen" kun tohon ylimielisyyteen kyllästynyt motoristi hiukan "koodaa" uutta liikennedataa jonkun autoilijan otsalohkoon ja kovalla kädellä.
Tai sitten uutinen, jossa ylimielisyyteen kyllästynyt mopoilija ottaa turpaansa autoilijalta.

Kyllähän nuita puusilmiä riittää, tänäänkin yksi veteraani liittyi hervannan valtaväylälle sillä metodilla että silmät kiinni ja sekaan. Meinasin saada uutta peltiä kotiloon... jarruvalo ei edes välähtänyt papalla kun lasketteli luiskalta alas, puhumattakaan siitä että olisi nopeutta sovittanut liikennevirtaan.

Ajeli perässä naistenlahden liittymään ja siitä perässä vielä kunnes kääntyi UKK instituutin suuntaan, toivottavasti antavat sen verran sähköä ukon ohimoiden väliin että pysyy hereillä kotiin asti.

Jos olisin ollut mp:llä liienteessä niin olisi varmaan kertonut kuinka huligaanit hälle torvea soittelevat pyörillään...

Minua myös ärsyttää toi eteen tulo. Usein oon tehnyt jo niin että jos auto meinaa tulla eteen niin töötti päästää ääntä.... Moni on pysähtynyt ja kattoo mistä se tulee....
tounge.gif
Joko parkki paikalla, kaupungilla tai moottoritiellä
cool.gif

Minua myös ärsyttää toi eteen tulo. Usein oon tehnyt jo niin että jos auto meinaa tulla eteen niin töötti päästää ääntä.... Moni on pysähtynyt ja kattoo mistä se tulee....  
tounge.gif
Joko parkki paikalla, kaupungilla tai moottoritiellä  
cool.gif
Minua ärsyttää kun viimevuotisia onnettumuusjuttuja nostellaan...

Luulin että nyt se jo alkoi, mutta EI ONNEKSI.

Minua ärsyttää ku ärsyynnytään ärsyttävän tavan pitämisestä esillä! Lähes joka päivä joudun väistelemään tai jarruttelemaan eteen pyrkivien autojen takia. Minkä ihmeen takia yksi valo ei anna aihetta antaa tilaa, tai antaa henkisen oikeuden jatkaa matkaa kolmion/STP-merkin takaa/päin punaisia?

Back