• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Taas tavaraa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikatossa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mikatossa

New member
Huomasinpa paikallislehdestä lidlin mainoksen ja siinä oli polkupyätietureita... Rupesi se langaton mittari kiinnostamaan elikkä onko kellään tollasesta piuhattomasta kokemuksia, toimiiko yleensä ollenkaa?? Muutenkin voisi olla ihan jees vehe jo kellon ja lämpömittarin takia...
062802jumpie_prv.gif

Sigman langaton ainakin kuulemma kusee mopokäytössä, koska a) haluaisi asentua sellaiseen paikkaan, että lähetinpää ja mittari ovat suorassa näköyhteydessä ja b) ottaa häriötä mopon sähköistä.

Jos on halpa kikkula niin eihän tuossa paljoa menetä jos kokeilee? Jos ei pelaa niin vaikka mummon Crescenttiin sitten.

a) haluaisi asentua sellaiseen paikkaan, että lähetinpää ja mittari ovat suorassa näköyhteydessä ja b) ottaa häriötä mopon sähköistä.

Jotain tollaista arvelinkin, mut kallis ei olis jotain alle 10€ langallinen ja vähän enemmän toimintoja vastaavasti päälle 10€. Onkos esim. sigma 800 kelloa ja lämpömittaria??

voishan ton halvemman version ostaa ihan vaan ton kellon ja lämpötilamittarin takia
biggrin.gif
nopudesta viis...

Ei tuo kymppi ole paha hinta kokeilla. Itse joskus kokeilin TT-Tunturissani tuollaista halpakaupan mittaria. Tai itse asiassa kahtakin sellaista. Toinen oli langalla ja toinen ilman. Kumpikin ryhtyi vilkuttelemaan ihan absurdeja lukemia, kun vauhti nousi yli 25:n, langaton ehken jo aiemmin. Paremmin häiriösuojatussa vermeessä voisi kyllä toimiakin. Se magneetti-lukupää väli oli vaan pirun tarkka säätää. Langallinen oli hieman helpompi saada toimimaan edes tuohon nopeuteen. Langaton kyllä mykistyi vissiin onnesta noissa kokeiluissa. Ei pelittänyt enää polkupyörässäkään.
Täytyypä käydä Lidlissä katsomassa.. Keppihevosen oma mittari kun näyttää lähinnä suunnan.

Ko. kapistuksen nopeusnäyttämä on 99.9 km/h saakka. Näin olin ainakin itse lueskelevani paketissa olevasta läpyskästä. Käytännössä varmaan riittää lähes aina, mutta jätin kumminkin ostamata.

Minulla on lämpömittarina kalliimpi mittari. Kun Triumphin pistää käyntiin, niin nopeusmittari hyppää 99,9km/h. Onneksi en ehtinyt viritellä sitä anturia, ennen starttaamista.

Back