Mulla muuten yhellä tutulla seisoo kai vielä 2 kpl varaosina, että katotaan josko niistä olisi apua kun vian paikallistat.
Tai ostat kohtapuoleen multa koko härvelin.....
Ei niissä sattuis olemaan tota motorcraftin kahen kämmenen kokosta sytkän ja kaasarin ohjausboksia? Vahva veikkaus, että vika on joko sinä tai virranjakajassa, koska kaikki muu sytytyspuolelta on vaihdettu, imuvuodot tukittu, venttiilit säädetty, puristuspaineet mitattu, kaasari putsattu jne. Yksi asia kaasaristakin on tarkistamatta, bensapinnan korkeus ja kohon kunto. En tosin usko, että tuo aiheuttaisi mokomalla tavalla vaihtelevaa vikaa... pitää taas tutkailla ens viikolla...
Huomenna lähetään troyhyn kanssa taas Tahkolle hakemaan Chrysleria ja laskemaan liukurilla... Just hain pankista tonnin kulutusluottoa, että saan kulut maksettua ja vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöön on kohtapuoliin lähdössä. Tuskinpa sieltä kovin paljoa takaisin saa, jos mitään.
Mut kohta alkaa olla kaikki muu kunnossa, paitsi mun auto ja rahatilanne.. eli elämä on taas ennallaan