Tahko ski&afterski vol.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Olenko nyt bomberi ja kaahari? Harmi, ettei ollu meikkiä silloin, ois tullu nätimpi kuva

Kuulut niihin bombereihin, jotka syö pikkulapsia ja kaahailee järkyttäviä ylinopeuksia!
eek.gif

Sul on kyllä ollu sellanen viikonloppu, ettei suunta voi olla muutakuin ylöspäin.
thumbs-up.gif

Mut hei kameralliset (petri, moncan kuvat tulee mahd. pian) me halutaan kuvia !!!!!

Ja Mädis... sä oot pahis...
biggrin.gif

Vilkahti se meilläkin, mutta tais kuvata sitä ohitettavaa eikä meitä
biggrin.gif
toivottavasti...
omg.gif

biggrin.gif

biggrin.gif
toivottavasti...
omg.gif
NOUP, väärässä olet!
Tänään tuli leppävirran smurffeilta postia ja kas kas...
80 alueella 98! mutta huom siis vaan 98!! mittarissa oli sillon nimittäin 130 kun välähti!
tounge.gif

olivat ilmeisesti ottaneet sen oikealla kaistalla ajaneen citikan lukeman, kun eivät mun lukemaa saaneet, mutta kilpi näky kuvassa... tai näin ainakin oletan, kun en muutakaan järkevää selitystä keksinyt...
että sellasta
biggrin.gif

biggrin.gif

biggrin.gif
toivottavasti...
omg.gif
NOUP, väärässä olet!
Tänään tuli leppävirran smurffeilta postia ja kas kas...
80 alueella 98! mutta huom siis vaan 98!! mittarissa oli sillon nimittäin 130 kun välähti!
tounge.gif

olivat ilmeisesti ottaneet sen oikealla kaistalla ajaneen citikan lukeman, kun eivät mun lukemaa saaneet, mutta kilpi näky kuvassa... tai näin ainakin oletan, kun en muutakaan järkevää selitystä keksinyt...
että sellasta
biggrin.gif
phiuh! Lievä munkki jätkällä
biggrin.gif

Onneksi olkoon!
smile_org.gif

Muistatteko arvon kyytiläiset mun "ylihysterian" siinä yhen traktorin kohalla kun välähti oudosti... Ei se, ei todellakaan ollut traktorin vilkku. Ja kyllä, siellä traktorin takana oli nopeusvalvontakamera piilossa...
On ilmeisesti traktorikuskikin ajanut melko huomattavaa ylinopeutta, jos te olette sen takana ajaneet 99 km/h.

On ilmeisesti traktorikuskikin ajanut melko huomattavaa ylinopeutta, jos te olette sen takana ajaneet 99 km/h.
Joo... nyt ku tarkemmin muistelen, niin me ajettiin huonojen kelioslosuhteiden takia hyvin maltillista nopeutta siinä omalla kaistalla ja tää per***en b-raktori tuli takaa mieletöntä vauhtia ja veti bussipysäkin kautta ohi... En ehtiny ees nähä oliko keula pystyssä...

Näin taas tavallista autoilijaa sorretaan! Eikö noilla poliiseilla ja kameroilla oo muuta tekemistä ku kytätä viattomia autoilijoita!!!!
bawling.gif
Keskittyisivät vaikka motoristeihin, ne ne vasta kauheita kaahareita on!
tounge.gif

Joo, o, mihinkähän tämän reissun seuraukset loppuu??
Onneks ei ole enää kuin meitin auto joka voi saada postia! Ennen Chryslerin paluuta....
wink.gif

Mäkin sain tänään kirjekuoren Nilsiästä, mutta pääsin halvemmalla kuin te, laskulle otettu taksi, 15,20....
buttrock.gif

Ei mun kustannuksille vielä loppua näy... tänään on Chrysleri saatu valmiiksi pajalla. Työkustannukset (koodaus) oli kympin, mutta avainaihioiden hinta olikin kohdallaan, 111€/kpl. Siihen vielä kaukosäädin, jolloin hintaa operaatiolle tuli yhteensä 330 €uroa. Jotain tällaista olin ajatellutkin, joten vielä mennään budjetissa... enää ei puutu kuin hinausliikkeen lasku, eikä heilläkään sen suurempia ongelmia kuulemma auton kanssa ollut. Sitten toki vielä ensi viikonlopun hakureissu... mitähän kivaa silloin tapahtuu
biggrin.gif

Hyvä tuuri jatkuu....sierra hajos
smile_org.gif
Onhan se nytkiny jo pitemmän aikaa, mut nyt kesken duunimatkan sammu yhtäkkiä, eikä kyä enää ku kaasu pohjassa, muuten sammuu samantien... huhhei! Tahkon kirous meitsin vei!
tounge.gif

Hyvä tuuri jatkuu....sierra hajos
smile_org.gif
Onhan se nytkiny jo pitemmän aikaa, mut nyt kesken duunimatkan sammu yhtäkkiä, eikä kyä enää ku kaasu pohjassa, muuten sammuu samantien... huhhei! Tahkon kirous meitsin vei!
tounge.gif
Mulla muuten yhellä tutulla seisoo kai vielä 2 kpl varaosina, että katotaan josko niistä olisi apua kun vian paikallistat.
Tai ostat kohtapuoleen multa koko härvelin.....
wink.gif

buttrock.gif

Mulla muuten yhellä tutulla seisoo kai vielä 2 kpl varaosina, että katotaan josko niistä olisi apua kun vian paikallistat.
wink.gif

buttrock.gif
Ei niissä sattuis olemaan tota motorcraftin kahen kämmenen kokosta sytkän ja kaasarin ohjausboksia? Vahva veikkaus, että vika on joko sinä tai virranjakajassa, koska kaikki muu sytytyspuolelta on vaihdettu, imuvuodot tukittu, venttiilit säädetty, puristuspaineet mitattu, kaasari putsattu jne. Yksi asia kaasaristakin on tarkistamatta, bensapinnan korkeus ja kohon kunto. En tosin usko, että tuo aiheuttaisi mokomalla tavalla vaihtelevaa vikaa... pitää taas tutkailla ens viikolla...

Huomenna lähetään troyhyn kanssa taas Tahkolle hakemaan Chrysleria ja laskemaan liukurilla... Just hain pankista tonnin kulutusluottoa, että saan kulut maksettua ja vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöön on kohtapuoliin lähdössä. Tuskinpa sieltä kovin paljoa takaisin saa, jos mitään.

Mut kohta alkaa olla kaikki muu kunnossa, paitsi mun auto ja rahatilanne.. eli elämä on taas ennallaan
biggrin.gif

Team Vålvå ajoi koko matkan rauhallisesti ja turvallisesti mennen tullen.
Poliisit ei ole soitellu perään. *kop kop*-puuta.

Muista Madde että me ollaan sulle pystyssä menomatkan bensoja.. tai siis olihan ne kertaalleen maksettu mutta tais tulla palautuksena siinä jossain välissä.. eikse diili ollu niin että jos kaikki pääsee muulla kyydillä mukavasti kotiin, ja mehän päästiin
smile_org.gif

Vaikka eipä ne muutamat kympit sua varmaan tässä paljoa lohduta, mutta vähän kuitenkin..

wink.gif

buttrock.gif
Ei niissä sattuis olemaan tota motorcraftin kahen kämmenen kokosta sytkän ja kaasarin ohjausboksia? Vahva veikkaus, että vika on joko sinä tai virranjakajassa, koska kaikki muu sytytyspuolelta on vaihdettu, imuvuodot tukittu, venttiilit säädetty, puristuspaineet mitattu, kaasari putsattu jne. Yksi asia kaasaristakin on tarkistamatta, bensapinnan korkeus ja kohon kunto. En tosin usko, että tuo aiheuttaisi mokomalla tavalla vaihtelevaa vikaa... pitää taas tutkailla ens viikolla...

Huomenna lähetään troyhyn kanssa taas Tahkolle hakemaan Chrysleria ja laskemaan liukurilla... Just hain pankista tonnin kulutusluottoa, että saan kulut maksettua ja vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöön on kohtapuoliin lähdössä. Tuskinpa sieltä kovin paljoa takaisin saa, jos mitään.

Mut kohta alkaa olla kaikki muu kunnossa, paitsi mun auto ja rahatilanne.. eli elämä on taas ennallaan
biggrin.gif
Täytyy kysäistä jos satun kaveriin törmäämään, sellainen puolituttu että numeroa ei ole ja nimeä en muista kokonaan... Ilmoittelen.
buttrock.gif

Muista Madde että me ollaan sulle pystyssä menomatkan bensoja.. tai siis olihan ne kertaalleen maksettu mutta tais tulla palautuksena siinä jossain välissä.. eikse diili ollu niin että jos kaikki pääsee muulla kyydillä mukavasti kotiin, ja mehän päästiin
smile_org.gif
No joo... eipä tuolla tosiaan niin väliä. Sovitaan, että ne rahat oli ystävänpäivälahja sulle ja Kaasuapinalle. Käykää ostamassa itellenne jotain tosi kivaa, esim sydämen muotoinen suklaarasia
biggrin.gif

(Ace @ tos vähä ylempänä) sanoi:

Täytyy kysäistä jos satun kaveriin törmäämään, sellainen puolituttu että numeroa ei ole ja nimeä en muista kokonaan... Ilmoittelen.

Ässä pistää taas tuulemaan... vähä sama juttu ku Tahkollakin. Mä ajattelin just alkaa soittelemaan traktorihemmolle, niin ace oli jo hoitanu äijän paikalle... Ja nyt kun eilen oli sivumennen puhetta, että jollain puolitutulla jossakin on ehkä jotain osia, niin tilanne tänään on se, että tämä ko. kaveri on jo luvannu laittaa mulle boksin jonkun kaverinsa mukana Järvenpäähän... Tää taitaaki olla sellanen ässä, että kannattaa tuntea
smile_org.gif

Ei voi kuin kiittää ja kumartaa! (ja toivoa, että se vika todella on siinä boksissa)

smile_org.gif
No joo... eipä tuolla tosiaan niin väliä. Sovitaan, että ne rahat oli ystävänpäivälahja sulle ja Kaasuapinalle. Käykää ostamassa itellenne jotain tosi kivaa, esim sydämen muotoinen suklaarasia
biggrin.gif

(Ace @ tos vähä ylempänä) sanoi:

Ässä pistää taas tuulemaan... vähä sama juttu ku Tahkollakin. Mä ajattelin just alkaa soittelemaan traktorihemmolle, niin ace oli jo hoitanu äijän paikalle... Ja nyt kun eilen oli sivumennen puhetta, että jollain puolitutulla jossakin on ehkä jotain osia, niin tilanne tänään on se, että tämä ko. kaveri on jo luvannu laittaa mulle boksin jonkun kaverinsa mukana Järvenpäähän... Tää taitaaki olla sellanen ässä, että kannattaa tuntea
smile_org.gif

Ei voi kuin kiittää ja kumartaa! (ja toivoa, että se vika todella on siinä boksissa)
Nyt varoisin sanojani
tounge.gif
Kyllä se vastapalvelujakin vaatii, ja sitten ei ole kenelläkään kivaa
biggrin.gif

Chrysleri on kotona, kaikkien kamat toimitettu, paitsi Tomin, kun en saanut miestä eilen langattoman päähän...

Tuli laskettua ihan kivasti tänä toisena viikonloppuna. Siis mäkeä, rahoja en viitti laskea... Sen verran laskin, että yhteensä oon tankannu 240 €uroa näitä kahta Tahkon reissua varten... avaimet oli 350 €uroa ja hinaukset ehkä 250 €uroa yhteensä... Ei niinku menny ku about tonni ja pääsin vielä kahtena viikonloppuna mäkeen, eli ei tää nyt NIIIIN kalliiks tullu... Tosin alkuperänen budjetti ylitty tuhannella prosentilla...
biggrin.gif
Mut elämä on
smile_org.gif

Chrysleri on kotona, kaikkien kamat toimitettu, paitsi Tomin, kun en saanut miestä eilen langattoman päähän...

Tuli laskettua ihan kivasti tänä toisena viikonloppuna. Siis mäkeä, rahoja en viitti laskea... Sen verran laskin, että yhteensä oon tankannu 240 €uroa näitä kahta Tahkon reissua varten... avaimet oli 350 €uroa ja hinaukset ehkä 250 €uroa yhteensä... Ei niinku menny ku about tonni ja pääsin vielä kahtena viikonloppuna mäkeen, eli ei tää nyt NIIIIN kalliiks tullu... Tosin alkuperänen budjetti ylitty tuhannella prosentilla...
biggrin.gif
Mut elämä on
smile_org.gif
Loppu hyvin, kaikki hyvin... paitsi talous.
pftroest.gif

Back