Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei todellakaan. Duellin kuvastossa maksavat yli 70 euroa. Pitänee suunnata Motovelhojen luo...Käyppäs kysymässä Nummelan Motovelhoilta. Itte ostin semmosen halvimman mitä Louisin katalookista löytyi ja maksoi 20e. Ei paha.
Mä duunasin samalaisen parista sisäkkäin menevästi putkenpätkästä . Se mahtuu mukavasti vielä penkin allekin. Rasvaus on tällä aika helppoa.Lousilta löytyy LiftStick joka nostaa mopon swingistä sivuseisonta tuen varaan......
Loistava keksintö, oon käyttäny koko kevään, hinta oli n.25eur
Siis tällä onnistuu ketjujen rasvaus, isommat rempat vaatii isommat tsydeemit.
Mä en pysty ainakaan itse tuohon, toisen ihmisen apua tarvihtee.Kertokaapas tyhmälle että pystyykö yksin nostamaan pyörän sivuseisontatuelta pukille ja takaisin vai tarvitaanko joku pitämään pyörää suorassa noston ja laskun ajan?
Riippuu varmaan pukistakin hieman, mitä pidempi vipuvarsi sitä vähemmän tarvitsee voimaa käyttää. Mä en ollu koskaan aiemmin pyörää pukille nostanut ja ihan hyvin meni suoraan sekä multa että emännältä.sanoi:Onko pukin käyttö tekniikkalaji vai onnistuuko tumpeloltakin?
Reilu viikko...sanoi:Jassu, kauanko kesti tilauksen tekemisestä huoltopukin saapumiseen?
Tässä harrastuksessa tuo 20e ero ei tunnu missään - osta suoraan siis tuo kalliimpi 40e:n pukkiKävin tänään tuollaista halpaa pukkia jo hipelöimässä ja melkein ostinkin, mutta ajattelin vielä kysellä täältä ja vaihtoehtona on tässäkin jutussa aikaisemmin ollut vähän kalliimpi Louisin noin 40€ pukki...
Tuo on kyllä aivan totta, tuo 20€ erotus on kyllä pienempi, kuin kärpäsen p**ka itämeressä verrattuna siihen, mitä on tullut mopoiluun viime aikoina sijoitettuaTässä harrastuksessa tuo 20e ero ei tunnu missään - osta suoraan siis tuo kalliimpi 40e:n pukkiKävin tänään tuollaista halpaa pukkia jo hipelöimässä ja melkein ostinkin, mutta ajattelin vielä kysellä täältä ja vaihtoehtona on tässäkin jutussa aikaisemmin ollut vähän kalliimpi Louisin noin 40€ pukki...![]()