Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan vaan pikku vinkiksi... EAK-kurssi on tosi hyvä, kun on ensin vähän opetellut ajamaan ja hallitsemaan pyörää... Itse sellaisen käyneenä, voin suositella. Jopa ISOT ja TAITAVAT motoristit kiittelivät kurssia ja kertoivat saaneensa paljon tietoa ja vinkkejä kurssilta..ostettiin äidille(elikä minulle) ja tyttärelle virago 535![]()
vuosimallia 1995. tytär menee kortti-kouluun, minä siirryn suzuki v-strommin kyytiläisen paikalta yamahan sarviin. Ajokokemusta nolla ?! Kihelmöivän jännittävää!!![]()
onnea vaan Teille ja turvallisia harjoitteluja molemmille,,,,itse harjoittelin viime kesän 125 viragolla ja nyt mullakin 535,,,,,mä en ollut kans ajanut yhtään ennen,,en edes mopolla,,,,,kyllä sen sitten tietää millon uskaltaa liikenteen sekaan,,,sen kyllä olen oppinut että ei muuta kuin kovalla harjoittelulla sitä oppii ajamaan,,,,=)))ostettiin äidille(elikä minulle) ja tyttärelle virago 535![]()
vuosimallia 1995. tytär menee kortti-kouluun, minä siirryn suzuki v-strommin kyytiläisen paikalta yamahan sarviin. Ajokokemusta nolla ?! Kihelmöivän jännittävää!!![]()