Tallinnan varausinfoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Ace

MotOrg ry
Jees,
Eli muutama perusohje ilmoittautuneille:
Aikaa matkustajamuutoksille pääsääntöisesti ensi torstaihin asti, sen jälkeen matkustajalista lähtee varustamolle ja hotelliin.
Silloin paketti menee niin sanotusti lukkoon, tarkoittaen että:
Ei muutoksia ilman painavaa syytä. (sellainen ei ole: ei oo rahaa...
wink.gif
)

Poikkeus matkustajissa voidaan perustelluissa tilanteissa tehdä, joten on ensiarvoisen tärkeää ottaa allekirjoittaneeseen yhteyttä ennen muutosta, koska tieto pitää kulkea niin varustamolle kuin hotelliin.
Aamupalapaikkojen määrä kuten menujenkin (myös jako liha/kana/vege) joudutaan pitämään samana ilman todella pätevää syytä, koska ne maksetaan hyvissä ajoin ennen matkaa.

Jos kuitenkin syy löytyy ja myyt paikkasi, ostaja saa saman kuin sinä, mukaanlukien aamupalan jos valittu sekä valitsemasi menu vaihtoehdon.
Hintaperiaatteet kuten tähänkin asti: Jos jäsen ostaa ei-jäsenen paikan, niin hintahan on heidän välinen sopimus, mutta arvostamme reilun pelin periaatetta.  Jos ei-jäsen taas ostaa jäsenen paikan, ei-jäsen maksaa erotuksen (30€) RY:n tilille.

Hotellihuonejaossa on vielä hieman avonaista, ensi viikon lopulla laitan lopun porukan huoneisiin "mielivallan" mukaan jos ei muuta kuulu, kuitenkin ensisijaisesti mies/naispaikka periaatteella.

Varsinaiset matka-infot tulevat lähempänä. Reilu kuukausi enää!  
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif

Tää on koittanu kiirehtiä sitä poitsua joka mun matkan ostaa, tarvii ottaa kovat otteet käyttöön kun ei tapahdu mitään..

Tää on koittanu kiirehtiä sitä poitsua joka mun matkan ostaa, tarvii ottaa kovat otteet käyttöön kun ei tapahdu mitään..
Jees, ei maailma myöhempiin muutoksiin kaadu.  
smile_org.gif
Se että mitä enemmän homma on paketissa tällä viikolla niin sitä vähemmän teettää työtä myöhemmin. Toistaiseksi siis olet listoilla vielä kuten ennenkin, Virpi77 huoneessa jne.

Maihinnousukortit tulostetaan perjantaina, 23.11 aamupäivällä, joten sen jälkeen eivät mielellään ota muutoksia enää vastaan. Tietenkin jos muutoksia tulee, koitamme yhdessä tehdä voitavamme satamassa että onnistuu, mutta emme voi ottaa RY:nä siitä enää vastuuta.
smile_org.gif

Meikäläisen matka myynnissä, en siis pääse retkelle ja syy on painava (painavampi kuin minä itse).
Kyseessä siis Ry lippu lihamätöllä. Ostaa ken tahtoo.

Komento takas, näyttää siltä että pääsen sittenkin mukaan.

Me lähdetään myös ennakkotiedoista poiketen...
Tekee ihan hyvää päästä irti arjesta.
nixweiss.gif

Täällä vielä siis yksi matka myynnissä. emäntä ei joka tapauksessa pääse, niin ois kiva saada tuosta edes jotakin tosta matkasta. Sanotaan, että koko helahoito, eli kanasafka, aamiainen laivalla ja itse matka hintaan 50€. Enää ei ole hinnalla pilattu.

Sellainen varaus tähän täytyy laittaa, että saattaa tulla myös turha reissu satamaan, jos eivät ole halukkaita tekemään matkustajamuutoksia enää, mitä en kyllä usko. Siinä tapauksessa ei tietenkään tarvitse maksaa.

Sellainen varaus tähän täytyy laittaa, että saattaa tulla myös turha reissu satamaan, jos eivät ole halukkaita tekemään matkustajamuutoksia enää, mitä en kyllä usko. Siinä tapauksessa ei tietenkään tarvitse maksaa.
Varmaan onnistuu, vaikka eivät periaatteessa halua muutoksia. Luonnollista, ainahan se on heille lisähommaa ja menisi siihen että ihmiset laiskuuttaan ilmoittaa vasta satamassa.  
smile_org.gif

Täällä vielä siis yksi matka myynnissä. emäntä ei joka tapauksessa pääse, niin ois kiva saada tuosta edes jotakin tosta matkasta. Sanotaan, että koko helahoito, eli kanasafka, aamiainen laivalla ja itse matka hintaan 50€. Enää ei ole hinnalla pilattu.

Laitan nyt tännekkin - eli ostan pois jos viel jäljellä...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back