Elikkäs onchlema on tälläinen.
Tuli kiidettyä asfaltin pintaa kylkimyyryä tuossa loppusyksystä ja nyt on pyörän kylki ilkiästi ruvella, päätin sitten näin joulun alla nostattaa joulumieltä ja purin kaikki katteet pois (pyörä vfr 750f .-90) se olikin vaikeampi rasti mitä sitä oli ajatellut, mutta lähtihän ne, ei ehkä "juuri" siinä järjestyksessä kuin tarkoitus on, muttä lähti (ehjänä jopa) nyt ilmeisesti sitten seuraavana olisi edessä rupien paikkailu, mikä immeisissä toimii laastarilla (voi kun toimis pyörässäkin) mutta taitaapi olla edessä lasikuitu leikit
.
Ja sitten itse kysymys, onko kulumien korjailu niin vaikeaa että sitä ei kannata itse lähteä yrittämään vaan jättää sen suosiolla asian osaavalle, vaiko kuinkako, itse olen käsittänyt että ei muuta kun lasikuitua pintaan ja hiotaan mallilleen...onko näin
, ja ilmeisesti kuitenkin pittää jottai ihme nötköttejä laitetta siihe lasikuituun joustavuutta?!? lisäämään?, mutta senhän varmaan tietävät kaupansetät.
Oolsprait joten olis hienoa jos hieman kysesisen kylkimyyryn kokeneet ja pyörän ruvet paikanneet kertoisivat kokemuksia, ettei nyt käy joulunalla niin että tulloo haukattua liian suuri pala ja jouluu häntäkoipien välissä luikkimaan korjaamolle
//EDIT//
kyllä muuten teki mieli työnnellä pyörää tallissa vaikka olikin tilaa 1m eteen päin ja 1m taakse
ei muutakun letku putken perään pärrä käyntiin, silmät kiinni ja kauniita mutkateitä ajamaan
Tuli kiidettyä asfaltin pintaa kylkimyyryä tuossa loppusyksystä ja nyt on pyörän kylki ilkiästi ruvella, päätin sitten näin joulun alla nostattaa joulumieltä ja purin kaikki katteet pois (pyörä vfr 750f .-90) se olikin vaikeampi rasti mitä sitä oli ajatellut, mutta lähtihän ne, ei ehkä "juuri" siinä järjestyksessä kuin tarkoitus on, muttä lähti (ehjänä jopa) nyt ilmeisesti sitten seuraavana olisi edessä rupien paikkailu, mikä immeisissä toimii laastarilla (voi kun toimis pyörässäkin) mutta taitaapi olla edessä lasikuitu leikit
Ja sitten itse kysymys, onko kulumien korjailu niin vaikeaa että sitä ei kannata itse lähteä yrittämään vaan jättää sen suosiolla asian osaavalle, vaiko kuinkako, itse olen käsittänyt että ei muuta kun lasikuitua pintaan ja hiotaan mallilleen...onko näin
Oolsprait joten olis hienoa jos hieman kysesisen kylkimyyryn kokeneet ja pyörän ruvet paikanneet kertoisivat kokemuksia, ettei nyt käy joulunalla niin että tulloo haukattua liian suuri pala ja jouluu häntäkoipien välissä luikkimaan korjaamolle
//EDIT//
kyllä muuten teki mieli työnnellä pyörää tallissa vaikka olikin tilaa 1m eteen päin ja 1m taakse