Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikai nyt pelkkä vesi ja jää tee alumiinille yhtään mitään?Kuten edellä tulikin, akku irti, lataukseen ja jonnekkin kuivaan odottamaan uutta kevättä.
Jos laitat fillarin pressun alle, niin muista ilmanvaihto!
Ilman on kierrettävä siellä pressun alla, jollei, niin ruuvien/muttereiden kannat takuulla ruostuvat.. puhumattakaan mitä se tekee alumiiniosille!![]()
Tarkista vielä jäähdytinnesteen pakkaskestävyys ja muista tankata tankki täyteen.
Kantapään kautta opittu, että mikään muovinen ei saa ottaa suoraa kontaktia metalliin. Parhaaksi on havaittuIlman on kierrettävä siellä pressun alla, jollei, niin ruuvien/muttereiden kannat takuulla ruostuvat.. puhumattakaan mitä se tekee alumiiniosille!
Riittämätön ilmanvaihto saa ihmeitä aikaan! Uudestakin tulee vanha nopeasti!Eikai nyt pelkkä vesi ja jää tee alumiinille yhtään mitään?
Kyllähän se mopo ulkona säilyy, mutta kannattaako, se onkin toinen asia. En nyt ainakaan kovin uutta tai arvokasta pyörää säilyttäisi - ulkona säilyttämisessä ei ole hyviä puolia sisällä säilyttämiseen verrattuna.kannattaako mp:tä säilyttää ulkona talvella?
Liekkö ollut sun uus valkoinen busa, mikä talvehti parkkipaikalla hengittävän prätkäpeitteen alla koko talven (espoossa)?Mulla talvehti busa viimetalven kinoksessa pressun alla enkä huomannut mitään haitallista tapahtuneen. Kävin mä pari kertaa talven aikana ajelemassakin aina kun säät salli. Öljyt kannattaa laittaa tuoreet talveksi ja jos meinaa ajelemassa käydä niin jotain aika notkeeta sorttia.
Viimeisenä operaationa ennen säilytystä, ruiskuta tippakannulla 2-t öljyä kaasarin kautta koneen käydessä, näin saat suojattua kiertokamgen ylä- ja alapään laakerin. Niin ja tämä ohje säilytettiinpä sitä 2-t laitetta missä tahansa, ja sama kelkoille ja perämoottoreille. Äläkä sitten käynnistele turhan päiten talvella.Kiitos vastanneille![]()
Mulla on kakstahtikone niin tarviiko sen suhteen jotain erityistoimenpiteitä tehdä?
Jos kuitenkin lämmin tallipaikka kiinnostaa niin meille mahtuis "asevelihintaan", kuljetuskin järjestyy jos ei halua ajella tänne maaseudulle...Sellasta kyselesin, että kannattaako mp:tä säilyttää ulkona talvella? Neuvoja miten kannattaa säilyttää. Tarvitsenko jotain muuta pressun lisäksi? Mitä haittaa talvisäilytyksestä ulkona voi olla itse pyörälle?
E: muunlainen säiltystapa maksaa liikaa![]()
Ei kannata säilyttää pihalla.Sellasta kyselesin, että kannattaako mp:tä säilyttää ulkona talvella? Neuvoja miten kannattaa säilyttää. Tarvitsenko jotain muuta pressun lisäksi? Mitä haittaa talvisäilytyksestä ulkona voi olla itse pyörälle?
E: muunlainen säiltystapa maksaa liikaa![]()