Tampere Retkimutka 15.6. - PERUTTU

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

shyhander

Rahastonhoitaja
PERUTTU: VETURIN PYÖRÄÄN TULI VÄÄRÄT VARAOSAT. Yritetään josus heinäkuussa uudelleen.

Lauantaina Saunomassa joten voipi olla, ettei olla ajokunnossa vielä tuohon aikaan :( Kaikki on kuitenkin mahdollista, tai sitten ei...

Vettä sinne kiukaalle kuuluu heittää :p

Tulisin ajelee, mut ei ehkä ehdi...

Joo ei ole ajopeli kunnossa eikä oikein osallistujiakaan, joten siirretääs tää vikka viikkoa myöhemmäksi (LA 15.6.)!

Joku mode vois muutta päivämäärän ostikkoon vissiin?

Taitaa keliennuste sunnuntaille hiukan osallistuja määrää vähentää. 15.6 menen on rippijuhla kutsuille, eli siirto sunnuntialle 16.6 sopisi paremmin.

Hmm ehkä päivämäärän vois ottaa otsikosta kokonan pois, mulle sopii kumpi päivä vaan luultavasti. Juhannuksena en aja :p

Taitaa mun viikonloput olla varattuja ainakin tonne 20.7. asti.. noh, pitää teidän kanssa yrittää tässä vielä jotain tiistai(tms.)-kivaa ennen ulkomaan reissua.. :thumbup:

Mulle sopii siirto myös. Mieli tekee lähteä teidän mukaan, joten esim. tuo 16.6. sopisi sen puolesta näillä näkymin paremmin.

Näyttää siltä, että lauantaiksi on varattu jo muuta ohjelmaa, joten tällä kertaa jää väliin.

Toivottavasti heinäkuun aikana shyhander pääsee toteuttamaan reissua! Jos ei ennen sitä nähdä niin hyvää juhannusta kaikille!!

Back