• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tamperelaiset Huom!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Piari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Piari

New member
Pyörän olis tarkoitus talvehtia Tampereel vanhempien tallissa. Nyt se rutputtava romukasa pitäs vielä saada johonkin korjaamoon Tampereella. Minkäslaisia kokemuksia (hyvät+huonot) teil tamperelaisilla on huolto/korjausfirmoista siel ja mitä suosittelette??

..pyörähän on 600cebari

Elä vie RM Heinolle.. Sen huoltopalveluista oon kuullu vaan huonoa
confused_orig.gif

Esim KX-Center on ollut ihan hyvä paikka. Siis ainakin oli jammulle....

Suzuki kävi taannoin Kalevan MP-huollossa, (joka tosin sijaitsee Nekalassa
tounge.gif
) Jokipohjantie 32
33800 Tampere, p. 03-2147533 ja kuntoon tuli.

Pyörän olis tarkoitus talvehtia Tampereel vanhempien tallissa. Nyt se rutputtava romukasa pitäs vielä saada johonkin korjaamoon Tampereella. Minkäslaisia kokemuksia (hyvät+huonot) teil tamperelaisilla on huolto/korjausfirmoista siel ja mitä suosittelette??

..pyörähän on 600cebari

Koko pienen motoristiurani olen käyttänyt KX-Centeriä eikä ole huollon osalta ollut valittamista. Ainakin taannoisen cebarin monet viat korjattiin hyvin ja ovat aina jaksaneet ottaa tosissaan mun neuroottisuuden sävyttämät huolenaiheet kilkatuksista...

Sinne vaan! :-)

Muistaaks joku missä sellainen keskustelu oli tässä taannoin jossa joku kyseli Treen seudulta katteiden korjaus/maalausfirmoja ja kokemuksia niistä
confused_orig.gif
En nyt peijoona löydä millään..

Vaikuttaa siltä että rimpsautan joko KX-centeriin tai Bikedoctorille, kiitän vinkeistä
bowdown.gif

JA taas,

jos viitsii hiukan ajella, kannattaa poiketa:

www.huolto-kaksikko.com

Ei jonoja, edulliset hinnat ja todella kovanluokan osaamista.
Tätä paikkaa suosittelen minäkin.

Palvelun tasoon nähden tuo matka ei ole edes pitkä.  
thumbs-up.gif
palvelun taso ok.mut edullisuudesta en ois niinkään varma,esim. venansäätö hintaa kyselin,arvio 350ekeä.en tosin tiedä muiden paikkojen hintaa,mut eikai toi halvimmasta päästä oo?

Back