• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tänään ajoin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-strom
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

v-strom

New member
smile_org.gif

Tänään alkoi ajokausi. Kilometrejä tuli 55,

ei ollut kylmä kun oli kunnon ajoasu.

Että oli ihanaaaa.......

Perskeles teräs äijä......... ainakin täällä kuopion korkeudella on vielä ajokelit kaukana.... tai niin minä luulin mutta sunnuntaina oli joku mopedilla liikenteessä -2C joten saatto paikoin olla liukasta. En nähnyt pyörää sen tarkemmin kuin että joku iso kyykky.....

Mieli tekis mutta ei vielä kykene....

TOMTOM
062802moto_prv.gif

Perskeles teräs äijä......... ainakin täällä kuopion korkeudella on vielä ajokelit kaukana.... tai niin minä luulin mutta sunnuntaina oli joku mopedilla liikenteessä -2C joten saatto paikoin olla liukasta. En nähnyt pyörää sen tarkemmin kuin että joku iso kyykky.....

TOMTOM
062802moto_prv.gif
Kaverin kans äsken messengerissä jutskailtiin niin oli nähny tänään siilinjärvellä jonkun ison pyörän liikenteessä...
bowdown.gif

Ei ihan viittäkytä kilsaa, mutta kausi on virallisesti korkattu ja huomenna lisää kun haetaan toieen pyörä kotiin.

Kyllä teki hyvää  
062802moto_prv.gif

edit: lukihäiriöt

lainaa:
:Kaverin kans äsken messengerissä jutskailtiin niin oli nähny tänään siilinjärvellä jonkun ison pyörän liikenteessä...

Jep ainakin yksi Harley Davidson oli liikenteessä Kuopiosta Siilinjärvelle päin maanantaina, taisi olla 1200cc sporsteri...

Itse odottelen kanssa täällä Kuopiossa, että sulaisi kotipihalta lumet ja loppuisi nuo vesikelit niin tohtisi ottaa uuden "Hornetin 600cc" ajoon, tänään jo aurinko pari kertaa pilkahti Kuopion torillekin... orgmp:

prkl, tällä lailla kiusataan... meikäläinen näki vaan unta että pääsin kesän ensimmäisillä keleillä ajamaan mutta poliisisetä pysäytti ja vei kortin
bawling.gif

juu. tänään vissiin useampi aloittanu kauden.. 2 hd:tä tuli helsingissä vastaan ja yks vanha ninja oli parkissa tuossa tien vieressä.. ai ai ai.. ei polttele yhtään!!!

Ei ainakaan näillä leveysasteilla aloitella mitään! Lunta puskee taivaalta maahan asti.Ei oo hytti pystys,eikä pakoputket eli suuttimet huuda ,eikä moikkailevia motoristeja paljon tapailla tien päällä..
veryangry.gif

Näytti tänään olevan pyöriä liikenteessä, pk-seudulla bongattu punainen blackbirdi kle500 kava ja pari muutakin.

vaimolle haettiin gs500 ja pitihän sitä käydä ajamassa.. 15km takana ja melkein pimeässä tietty! eli 20.00 jälkeen olin ajelulla.. kylmäkään ei haitannut vaikka varusteet oli vähän mitä sattuu. pyöriä kyllä näky tänään kivasti!
062802jumpie_prv.gif

TOMTOM
062802moto_prv.gif
Se pyörä oli todennäköisesti kuvan kaltainen yamaha gts 1000 ja kuljettaja on kaverini sekä hänellä on tapana avata ajokausi varhain.

Yhen 6r ja yhen zxr:n näin tänään ja yhen busan sekä pari piikkiä ja muutaman mopon. Kylläpä oli vilkas päivä.
thumbs-up.gif

Back