Tänään se sitten tapahtui!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Earache
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Earache

New member
Ei tullu tosiaan avovaimo kyytiin vaan starttasi ensimmäistä kertaa oman pyöränsä pihasta,sai nimittäin tänään kortin!
062802jumpie_prv.gif
oli nimmittäin melko outo tunne kun pihasta lähdettiin peräkkäin köröttelemään, ei ketään kyydissä ja edellä menevä motoristi on oma avovaimo.. hienostihan tuo hallitsi hänelle täysin vieraan pyöränsä. tultiin just kotiin lenkiltä
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

sekavaa tekstiä mutta niin on sekavat tunteet kirjottajallakin tällä hetkellä
biggrin.gif

No no. olishan tuo hienoa. oma ei tuu edes kyytiin vaikka kuinka lupailis ajaa kiltisti
confused_orig.gif

062802jumpie_prv.gif
  Onnea onnea!!   Ihan tulee tippa linssiin kun muistelee niitä hetkiä kun itse sai kortin ja pääsi omalla fiudella ajamaan...  
inlove.gif

Ei muuta kun kovaa ajoa ja turvallisia kilometrejä!!    
062802moto_prv.gif

Onnea vaan täältäki! Samoin kävi meidänkin huushollissa noin kuukausi sitten, jännä tunne oli tosiaan ajaa ekaa kertaa avovaimon kanssa peräkkäin...

Onnittelut...
buttrock.gif

Hitto ku sais tuon omankin vaimokkeen ajaan ton kortin....
Mut kyllähän tuo kyydissä viihtyy ja ei kuulemma vauhtikaan pelota saati sitten jos "vahingossa " etutassua nousee tiestä...
Turvallisia kilometrejä!
062802moto_prv.gif

En minä kyllä meijän muijaa kyytiin päästäisi,kaataa vielä koko mopedin,riittää kun neuvoja satelee autossa.Mää ajelen aina privaatisti
crazy.gif

wau... :;):hieno homma....kyl se vaa on paljon hienompaa ajaa omalla ku olla kyydissä :orgmp:onnittelut!

Laitatte vielä radiot niin sitten on yhdessä ajelu täydellistä.
smile_org.gif

(Oma ukko ei oo varmaan liikenteessä koskaan pelänny niin paljon kuin ajellessaan mun perässä juur kortin saatuani. Tiedä sitten kumman puolesta se pelkäsi. ;))

Turvallista mutkamatkaa.
062802moto_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
  Onnea onnea!!   Ihan tulee tippa linssiin kun muistelee niitä hetkiä kun itse sai kortin ja pääsi omalla fiudella ajamaan...  
inlove.gif

062802moto_prv.gif
Kyllähän se hullulta tuntui ajaa perässä, (varsinki tänä keväänä vielä oman Busan perässä) ja ajatella, että siinä se "ei_pyörillä_tee_mitään_ne_on_niin_kalliita_ja_lyhyt_kesä_suomessa" nyt vaan ajelee.....
wink.gif
biggrin.gif
Niin se mieli vaan muuttuu....
062802moto_prv.gif

Ja 666F, eikun kovaa ajoa vaan loppusyksy teitille.  
062802moto_prv.gif

Ei tullu tosiaan avovaimo kyytiin vaan starttasi ensimmäistä kertaa oman pyöränsä pihasta,sai nimittäin tänään kortin!
062802jumpie_prv.gif
oli nimmittäin melko outo tunne kun pihasta lähdettiin peräkkäin köröttelemään, ei ketään kyydissä ja edellä menevä motoristi on oma avovaimo.. hienostihan tuo hallitsi hänelle täysin vieraan pyöränsä. tultiin just kotiin lenkiltä  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

sekavaa tekstiä mutta niin on sekavat tunteet kirjottajallakin tällä hetkellä
biggrin.gif
Kunhan et lähde tuohon Kava10:n linjalle...
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
inlove.gif

062802moto_prv.gif
Kyllähän se hullulta tuntui ajaa perässä, (varsinki tänä keväänä vielä oman Busan perässä) ja ajatella, että siinä se "ei_pyörillä_tee_mitään_ne_on_niin_kalliita_ja_lyhyt_kesä_suomessa" nyt vaan ajelee.....
wink.gif
biggrin.gif
Niin se mieli vaan muuttuu....
062802moto_prv.gif

Ja 666F, eikun kovaa ajoa vaan loppusyksy teitille.  
062802moto_prv.gif
lookaround_orig.gif
  ai mää vai....
Joo on tosta kuultu 'muutaman' kerran....      
blush.gif

No nyt kun on päästy makuun niin.....kyllä mulla joskus se omakin bussi on alla..!!!!    
inlove.gif

Baidövei... oikeen tarkasti kun mietin niin...mähän taidan iksäkli jo omistaa eräästä bussista pikkupikku osan..!!
tounge.gif

Back