• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tarraa tankkiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marcel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Marcel

New member
Hakusessa pulju, joka tilauksesta tekee tankkitarroja. Yksivärinen yksityiskohtainen teksti olisi kyseessä ja mieluusti ei mitään tiimarilaatua!?

Kertokaa, kiitos...

Edit: Tiimarilaatu olikin yhdyssana. Kielipoliisina itse itseäni perseelle sivaltaen... splashhhh

Itse tilailin tuolta -> hart tapes omaan vfr:ään alkuperäistä vastaavat tarrat mutta kromiset.. muuten oli hyvälaatuiset ja muutenkin ok:t mutta hieman isommat kuin entiset.

Itse tilailin tuolta -> <a href="www.hart-tapes.com/" target="_blank">hart tapes</a> omaan vfr:ään alkuperäistä vastaavat tarrat mutta kromiset.. muuten oli hyvälaatuiset ja muutenkin ok:t mutta hieman isommat kuin entiset.
Linkki ei toimi, mutta eipä kyllä toimi nuo Hart tapesin nettisivutkaan!
biggrin.gif

Lisätään toimiva linkki Hart Tapes sivuille, jos vaikka sivut jossain vaiheessa taas pelittäisivät.

Helsingistä kun näyt olevan, niin kysypäs sellasesta firmasta kuin Tekstipiste! Sörkässä sellanen pikkuputiikki, sieltä saattaisi irrota suht edullisesti.
smile_org.gif

Back