Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Törkeän paikan" leiriläiset ei ole ajo kuntoisia ennemmin,jos sittenkään.Kamalan myöhään lähdetteSiellähän on porukka jo sekasaunassa käynyt kun te saavutte perille![]()
![]()
![]()
Mulla ei mitään lisättävää tähän."Törkeän paikan" leiriläiset ei ole ajo kuntoisia ennemmin,jos sittenkään.Kamalan myöhään lähdetteSiellähän on porukka jo sekasaunassa käynyt kun te saavutte perille![]()
![]()
![]()
Nimim. Harjoiteltu on .... ja aina saa hävetä![]()
Ja mikäs se semmoinen sekasauna on joka ei ole päällä koko yötä?"Törkeän paikan" leiriläiset ei ole ajo kuntoisia ennemmin,jos sittenkään.Kamalan myöhään lähdetteSiellähän on porukka jo sekasaunassa käynyt kun te saavutte perille![]()
![]()
![]()
Itekkin ajattelin, että vois lähtee aikasemmin.no jepaa... kyl mä lähen mut lähetään vaiks puolenpäivän aikaan jotta keretään sitten maistamaan..seuraa....mulla on kato kesälomaa vielä jäljellä ja ei ole niin justiinsa tuo 16 leipä....
vai oliko muita letkoja kehitteillä...?
Kai sä oot ottanu jo maanantain vapaaksi etukäteen ?-)Itekkin ajattelin, että vois lähtee aikasemmin.
Olisko samasta paikasta vaikka 13.
Ajattelin karata töistä puolen päivän aikaan.
Niin joo,etkös sää oo aina saunassaMulla ei mitään lisättävää tähän."Törkeän paikan" leiriläiset ei ole ajo kuntoisia ennemmin,jos sittenkään.Kamalan myöhään lähdetteSiellähän on porukka jo sekasaunassa käynyt kun te saavutte perille![]()
![]()
![]()
*Leiriläinen kuittaa*![]()
Täh? Mitä mä muka vilkuilen?Niin joo,etkös sää oo aina saunassaMulla ei mitään lisättävää tähän."Törkeän paikan" leiriläiset ei ole ajo kuntoisia ennemmin,jos sittenkään.Kamalan myöhään lähdetteSiellähän on porukka jo sekasaunassa käynyt kun te saavutte perille![]()
![]()
![]()
*Leiriläinen kuittaa*
Vilkuilemassa ja puhumassa törkeitä![]()
![]()
![]()
Kai määkin siellä olin?Olinko?Täh? Mitä mä muka vilkuilen?Niin joo,etkös sää oo aina saunassaMulla ei mitään lisättävää tähän."Törkeän paikan" leiriläiset ei ole ajo kuntoisia ennemmin,jos sittenkään.Kamalan myöhään lähdetteSiellähän on porukka jo sekasaunassa käynyt kun te saavutte perille![]()
![]()
![]()
*Leiriläinen kuittaa*
Vilkuilemassa ja puhumassa törkeitä![]()
![]()
Edellisvuoden kuvistakin näin, että olin sitten ollut saunassakin![]()
![]()