• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tavaraa USA:sta postitse Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TNT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TNT

New member
Olen heinäkuun alussa lähdössä pariksi viikoksi jenkkeihin, reitille new york - miami ja mieleen tuli että, jos ostaisi sieltä halvalla esimerkiksi yoshimuran vaimentimet jos löydän semmoiset tai jotain muuta viriosaa pyörään.

Ilmeisesti tavarat kannattaa lähettää liikkeen avustuksella postitse Suomeen. Millaisia tulleja olisi odotettavissa ja kuinka helposti tavarat pääsevät rajan yli?

Olen heinäkuun alussa lähdössä pariksi viikoksi jenkkeihin, reitille new york - miami ja mieleen tuli että, jos ostaisi sieltä halvalla esimerkiksi yoshimuran vaimentimet jos löydän semmoiset tai jotain muuta viriosaa pyörään.

Ilmeisesti tavarat kannattaa lähettää liikkeen avustuksella postitse Suomeen. Millaisia tulleja olisi odotettavissa ja kuinka helposti tavarat pääsevät rajan yli?
Halvempi, ja ehkä helpompi, tapa on tilata tavarat etukäteen haluamastasi liikkeestä ja toimituttaa ne hotelliisi jenkeissä. Tietänet jo missä tulet yöpymään, joten ilmoita vaan hotellin respaan että tämmöinen ja tämmöinen paketti on tulossa nimelläsi. Homma hoituu ihan hyvin. Muista kuitenkin kysyä ennen toimitusta että tuotteen myyvä liike toimittaa tavaraa eri osoitteeseen kun luottokorttilasku tulee. Yleensä heilläkin homma pelaa kun ilmoitat vaan että olet tulossa lomalle ja otat tavarat mukaan jo sieltä.
Voit tilata tavarat myös Suomeen. Sitten maksat kyllä tullit ja rahditkin myös tuotteista.
Itse toin jenkkilästä tuotteita pari kk sitten sielä lomaillessani. Hyvin pelasi.
Hauskaa reissua!
062802jumpie_prv.gif

Back