• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TÄYSIN epävirallinen mutkatiereissu...

*cebarimimmi*

New member
Eli startti la.24.5 klo.13.00 Petikon ABC:ltä ja matka mutkateitä (ainakin suurinosa) kohti Loppea ja Räyskälän kentälle (hyvät kaffet ja pullat perillä.)

Meitä lähtee kaks mopoo ja kaik ketkä mukaan haluu, ni teretulemast.
Tää on edelleen täysin epävirallista, mut jos joku haluu lähtee mukaan ajeleen kauniina lauantai päivänä, ni mukaan vaan.

PS. ei oo aina kiva ajella yksin
tounge.gif

taitaa meikä nukkua sikeästi tuohon aikaan vielä. enkä muutenkaan jaksaisi lähteä yökköjaksoilla paljoa ajelemaan. aikaisintaan joskus 17-18 korvilla joku tunnin parin lähikiepautus vaikka myllykukossa tjspn. jos sitten maanantai-iltana kun on luvattu vesisateitakin, lähtisi körryyttelemään johonkin.

Nomut sähän ootkin vakkari orkkilaisii
tounge.gif

Nyt mukaan ne uudet "naamat", jotka ajelee tuol ilman määränpäätä ja kaveria..niiku miekii...
Tunnen ainakin nuo Lopen tiet sen verta hyvin, jottei tarvii kenenkään ottaa navikaatoorii mukaan
tounge.gif

Aika myöhään ootte menossa!

Motoristit on tohon aikaan tahkonneet mutkia jo MONTA tuntia  
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

Mä ainaskin lähden suht aamusta liikenteeseen niin ehtiikin johonkin
wink.gif

Noh, voidaanhan sitä aikaastakkin-ainakin mun puolelta, kunnes joku ei ookkaan viel heränny... Varsinkin kun tää alotus-topicci tuli näin "myöhään"
tounge.gif

Suurin osa varmaan lukee tän vasta huomen aamuna, joten sit alkaa se natina "etten kerenny lukee"
sad_orig.gif

Tee nyt sit tai näin- aina väärinpäin..

Sitä vois lähtee melkeimpä paria tuntia aikaisemmin ni ehtis mukaan...

Toisaalta sunnuntaina tulee ajettua jokatapauksessa jotakuinkin reittiä Bodom-vihdintie-nurmijärventie-vihti-pusula-liesjärvi ja takaisin...

No me ollaan siin ABC:llä 13.00 aikoihin...juodaan kaffet ja voidaan hetki venttailla (startataan vaik puol kaks), jos kerkeet siiheks
tounge.gif

Jos siellä pyörii vähän yhden jälkeen joku urvelo sinisellä mörkäleellä niin se oon sitten mä...

Töishän täs on itekkii niin usein (iltoja+vkonloppujakin), että kun keli sallii ja on vapaapäivä, ni mentävä
062802moto_prv.gif

Mutta nyt starttaan sinne ABC:lle, puol 2:teen asti siel palloillaan, joten viel kerkee
sport05.gif

no niin
bawling.gif
, mää näin tän vasta nyt 14.45 ... täytyy sit varmaan ruveta grillaa ku ei tajunnu lukee tätä aamulla

Piruliuta ny vasta huomasin et olis ollu tällänenkin
bawling.gif

Olis tahgtonu mukaan tälleen uutena nassuna täs poppoossa...
mut koitan olla tarkempi ens kerralla ja ehtiä päästä mukaan
sport05.gif

Tipi

Ois varmaan useampi nähny tän, jos ois ollu toisessa aiheessa.... vaikka olis kuinka epävirallinen ajelu kyseessä (onks sellasii ees olemassa).

joo,väliin jäi täälläkin,mut voihan näitä järjestää toiste
biggrin.gif
,oltiin kyllä emännän kans tänään ajelemassa

Perhana, kun just ny vasta huomasin tän.
Just tulin ajelulta...
+1

Kuuden tunnin lenkiltä (yksin) just palautuneena luen tämän topicin. Olisin hOUmannu jos ois ollu ".Orgin tapahtumien" alla ku sen tsekkasin just ennen lähtöö et oisko siel mittää. Vähä hjarmittaa. Oishan se ollu hauskeNpi porukassa ajella. Van suottahan näitä jälkikäteen harmittelee
smile_org.gif
Oma retki meni Esbo-Porkkalanniemi-Inkoo-Fagervik-Tammisaari-Fiskars-Sammatti-Lojo-Sjundeo-Espåå = pikkasen eri suunnille ku teijän kruisingit. Paljo oli pyöriä liikenteessä ja ilmeisesti jonku porukan rasti-ajelu tai jtn sellasta ku Kuninkaantiellä tuli koko ajan väkkee vastaan ja yhessä paikassa näin jonku tarkastuspisteen. Hieno päivä veljet ja siskot, hieno päivä
sport05.gif

5 pyörän letka suuntasi "perinteistä" Lepsämä-Siippoo-Vihti-reittiä kohti Räyskälää.
062802moto_prv.gif

Itse käänsin nokan kohti kotia Porintien varrelta, kun muistin ettei jääkaapissa ole yhtään ruokaljaa.

Back