Jouskari
New member
Tuossa surffin läpi aiempia linkkejä, mutta niissä ei oikein kerrota TDM:n ajettavuudesta asfaltilla. Siis verraten katupyörään. Pyörällä on tarkoitus ajaa pääasiassa Suomessa, joten yli 180km/h vauhdit jäänevät tosi vähiin. Kokemusta on enduro kevarista. Lähinnä DT ja KMX joista molemmat olivat lopulta aivan hirveitä ajaa. DT liukui kyljelläänkin silloin tällöin, kun takapää lähti alta sateessa(AVON "hinnat alkaen" tassu takana). Eli onko vanha TDM myös pyörä josta autot menevät mutkatiellä ohi torvet soiden, kun ei pyörällä uskalla kantata?
vertauskohtana voidaan pitää nyt vaikka matkapyörät CBR1000F, CBR 600(tai vastavat Yamahat) jne. tiedän että ne ovat nopeampia ja parempia asfaltilla, mutta miten paljon?
JA lopuksi vielä, että ei tätä tarvitsisi edes kysyä jos tuo lumi suvaitsi sulaa ja pääsisi koeajamaan mopottimia itse.
*Edit* ja jos muistatte sanoa, koska TDM on uusiutunut ja onko vuosimalleittain suuriakin eroja.. kiitos..
vertauskohtana voidaan pitää nyt vaikka matkapyörät CBR1000F, CBR 600(tai vastavat Yamahat) jne. tiedän että ne ovat nopeampia ja parempia asfaltilla, mutta miten paljon?
JA lopuksi vielä, että ei tätä tarvitsisi edes kysyä jos tuo lumi suvaitsi sulaa ja pääsisi koeajamaan mopottimia itse.
*Edit* ja jos muistatte sanoa, koska TDM on uusiutunut ja onko vuosimalleittain suuriakin eroja.. kiitos..