Saskia
New member
Täältä tuntuu löytyvän kovin vähän keskusteluja, joiden aiheena olisi TDM 900 - malli. Mulla on nyt kuitenkin kiinnostusta herättänyt eräs myynnissä oleva yksilö, vm. -08, ajettu hiukan alle 25tkm. Minkälaiset on kyseisen pyörän käyttäjäkokemukset ajo- ja käyttöominaisuuksista, pärjääkö kaupungissa vai onko enemmänkin vain maantieajoon sopiva? Entä huoltojen ja remonttien tarve, ovatko hinnakkaita ja kuinka vaikeita tehdä/teettää? Pyörän yleinen kestävyys, entä polttoaineen kulutus? Mitä pitäisi erityisesti tarkastella ja ottaa huomioon käytettyä TDM:ää hakiessa?
Olen viimeiset 12 kesää ajellut Hondan sevenfiftyllä (vm -98), välillä hyvinkin pieniksi jääneet ajokilometrit kesää kohti. Pyörä ollut erittäin sopiva mulle, ja toiminut todella hienosti ja luotettavasti, mutta olis ehkä silti aika vaihtaa hiukan uudempaan kalustoon....
Kiitos vastauksista ja kommenteista jo etukäteen!
Olen viimeiset 12 kesää ajellut Hondan sevenfiftyllä (vm -98), välillä hyvinkin pieniksi jääneet ajokilometrit kesää kohti. Pyörä ollut erittäin sopiva mulle, ja toiminut todella hienosti ja luotettavasti, mutta olis ehkä silti aika vaihtaa hiukan uudempaan kalustoon....
Kiitos vastauksista ja kommenteista jo etukäteen!