Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siehä sälli olet!!Hayabusakin on kuollut ja kuopattu jo pitkälti....
Kyllä siihen tulokseen on tultu että se on Suzuki TL 1000 R ja kovasti sitä minulle tuolta Saksanpyöriä hakevista liikkeistä haeskellaankin... katsotaan milloin tulee soitto, että pyörä olisi saapunut (c;
Eikö ensimmäinen menny sinne mihin käskit..?Ajattelin vaan,ku toinen menossa..kuka sanoo ,ettei busa taivu mutkiin...eihän se ole ku 1000r,mutta ei se kyllä mikään hankala ajaa on..mulla on jo toinen perätysten...menee tasan tarkkaan sinne minne käskee...![]()
Itse ajoin viime kesänä suzukillakin tankillisella (17+5) lähes 250kmkuka sanoo ,ettei busa taivu mutkiin...eihän se ole ku 1000r,mutta ei se kyllä mikään hankala ajaa on..mulla on jo toinen perätysten...menee tasan tarkkaan sinne minne käskee...kulutus ei ole myöskään kova..120-150 kilsan vauhdilla,kulutus pyörii siellä 5-5.2l tienoilla..ajoin viime kesänä yli 400 kilsaa tankillisella.ainut miinus...jalka tapit pikkasen liian ylhäälle sijoitetut..mulle ainakin,alkaa koskemaan polviin..luultavasti reumatismi alkaa vaivaamaan..![]()
![]()