Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1 tälleTuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta![]()
Komppaan tätä. Jos meinaa saada 200 hp takaselta, niin joutuu tekemään koko joukon muutoksia. Itellä on stroker kit, nokat, kansi portattu, venttili jouset ja paljon muuta. Helpoin tapa on laittaa puhallin.Tuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta![]()
Saattaa se sitä vähän pehmentää, mutta kuulostaa kyllä aika hurjalta, sillä toihan tuhoaa katalysaattorin...Samoin kaipaan parempaa moottorijarrutusta. Kulutusmittarin mukaan ruisku syötää koneeseen bensaa moottorijarruuksessa
Et varmaan ole ikinä ajanut oikeasti tehokkaalla moottoripyörällä?niin tuo ruokahalu...
formulaykkösissäkin on tehoja rutkasti, mut silti ne on pistäneet varuix vaihlelootan moottorin perään.
eli sen ymmärrän jos pappatuntutriin haluttas lisää tehoja mut mikx pitäs saada 200 kaakkia takapyörälle..oisko sitte onnellinen? ja kauanko?
terapeuttinen vaikutus on käydä ajamas aina silloin tällöin jollain kusiaisella..
siinä alkaa miettimään et täs hommas on muutakin viehätystä ku hirmutehot.
ainakin pitäis olla jotta jaksais kiinnostua vuosi vuodelta uudelleen.
Mulla on commanderi ja tre (glpro)+penkitys. Tosin myös muzzyn kokoputki. Aivan kuin eri moottori. Ei ole iso sijoitus. Toinen vaihtoehto on poistaa toisioläpät.Mulla on -08 14-satanen Zetori, ja mä kaipaisin kovasti sitä, että sen matalilla kierroksilla olevan ruiskun viiveen saisi korjattua. Se, että se vastaisi kaasuun paremin ja nopeamin, se teksi paljon ajettavuutta lisää. Samoin kaipaan parempaa moottorijarrutusta. Kulutusmittarin mukaan ruisku syötää koneeseen bensaa moottorijarruuksessa, ja mulla on tunne että sen haluaisi pois. Muuten en kyllä tehoja kaipaa, vaan sitä ruiskun ahtauden ja tukkoisuuden korjaamista...
Onko kellään kokemuksia em. säädöistä?
Joutuuko heittämään commanderin kehiin, että onnistuu?
Tuleppa ensikesänä kokeilemaan. En rupea kuvailemaan fiiliksiä, koska verbaaliset kykyni ei riitä. Siitä olen varma, että Tabermankin unohtaisi rakkausrunot.niin tuo ruokahalu...
formulaykkösissäkin on tehoja rutkasti, mut silti ne on pistäneet varuix vaihlelootan moottorin perään.
eli sen ymmärrän jos pappatuntutriin haluttas lisää tehoja mut mikx pitäs saada 200 kaakkia takapyörälle..oisko sitte onnellinen? ja kauanko?
terapeuttinen vaikutus on käydä ajamas aina silloin tällöin jollain kusiaisella..
siinä alkaa miettimään et täs hommas on muutakin viehätystä ku hirmutehot.
ainakin pitäis olla jotta jaksais kiinnostua vuosi vuodelta uudelleen.
Ihan vaan mielenkiinnosta: paljonkohan tulee moiselle turbosetille hintaa ?Komppaan tätä. Jos meinaa saada 200 hp takaselta, niin joutuu tekemään koko joukon muutoksia. Itellä on stroker kit, nokat, kansi portattu, venttili jouset ja paljon muuta. Helpoin tapa on laittaa puhallin.Tuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta![]()
Riippuu ihan siitä millä sataluvulla haluat tehon alkavan. Pikkutehot pikkurahalla ja isommat vähän isommalla rahalla.Ihan vaan mielenkiinnosta: paljonkohan tulee moiselle turbosetille hintaa ?Komppaan tätä. Jos meinaa saada 200 hp takaselta, niin joutuu tekemään koko joukon muutoksia. Itellä on stroker kit, nokat, kansi portattu, venttili jouset ja paljon muuta. Helpoin tapa on laittaa puhallin.Tuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta![]()
Jokunen tonnihan siinä palaa, riippuen siitä mitä haluaa ja mitä tarvitsee lisäksi.Ihan vaan mielenkiinnosta: paljonkohan tulee moiselle turbosetille hintaa ?Komppaan tätä. Jos meinaa saada 200 hp takaselta, niin joutuu tekemään koko joukon muutoksia. Itellä on stroker kit, nokat, kansi portattu, venttili jouset ja paljon muuta. Helpoin tapa on laittaa puhallin.Tuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta![]()
Commanderi kehiin ja poistat ne toisio kaasuläpät niin saat alas reilu 20 newtonia lisää vääntöä.Mulla on -08 14-satanen Zetori, ja mä kaipaisin kovasti sitä, että sen matalilla kierroksilla olevan ruiskun viiveen saisi korjattua. Se, että se vastaisi kaasuun paremin ja nopeamin, se teksi paljon ajettavuutta lisää. Samoin kaipaan parempaa moottorijarrutusta. Kulutusmittarin mukaan ruisku syötää koneeseen bensaa moottorijarruuksessa, ja mulla on tunne että sen haluaisi pois. Muuten en kyllä tehoja kaipaa, vaan sitä ruiskun ahtauden ja tukkoisuuden korjaamista...
Onko kellään kokemuksia em. säädöistä?
Joutuuko heittämään commanderin kehiin, että onnistuu?