1. penkki ja vasen sivun muovinen peiteposki irroitellaan
2. Sytytyksen ohjausboksista oikeanpuolimmainen moninapapistoke vedetään auki
3. Siellä pitäis olla "sokea" tulppa alapuolen keskimmäisessä ei-johdolla varustetussa reiässä, se pitäs poistaa tukevalla neulalla sisään pistämällä ja pois vetämällä.
4. valmiiksi tehty kaapeli kuvan mukaisella liitinkärjellä työnnetään kuvan osoittamassa asennossa sisään, kunnes lukittuu (ne liitinkärjen leuat pitäs osoittaa laitettaessa musta-siniseen kaapeliin päin. kts. kuva, siellä saitilla, siis...)
5. Kaapelin toinen pää, siinä oleva rengas t. silmukka pitäis kiinnittää sytytyksen ohjausyksikön toisen kiinnitysruuvin alle (eli runkoon maadoittaa se...).
6. Irroitettu pistoke laitetaan takaisin paikoilleen.
Oikeen tartti kattoo likemmin, mutta 02-mallisessa (vaemon) on yksi yhtenäinen moninapapistoke ja omassa on homma erilainen (-95 1200:nen).
Näinpä ymmärsin jutun, vaikka mulla oli aina ehrot saksassa, mutta ei kai se haittaa...?