• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

"tehoputki 750F:ään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomtom69
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tomtom69

New member
Tere!

Laitoin tuon tehoputken lainausmerkkeihin, kun tavoitteena olis parantaa ainakin ääniä
062802jumpie_prv.gif
! Mulla -05 GSX750F. Löytyykö suoraan paikalleen sopivia putkia vai tarvitaanko hitsausta jne ??
Kiitos jo etukäteen!

T

Suoraan paikalleen sopivia slipareita löytyy useilta valmistajilta ja kokoputkistoakin muutamilta. Itsellä Laserin Pro'O'Dor slipari, jolla höpinät on vakipönttöä kovemmat muttei nyt kuitenkaan mitkään tajuttomat.

Mulla on LeoVincen slipari kiinni, ja on muuten aivan eri äänet (ilman killeriä tietty). Kohtuu iisisti meni paikalleen ilman sen kummempia vaivoja. db-killerikin lojuu jossain nurkassa jos tarttee joskus kattastaa.

Mulla ois myytävänä putkisto äffään.
Arrowin isommat alkukäyrät itse tehty väliputki
ja Micronin slipari.Niin ja löytys myös käyttämätön
Factoryn suutinsarja.Näillä yli 100hv takapyörältä
ja tosi makeet saundit!

Itsellä vincen slipari,meni"heittämällä".Tosin se on pelkkä
aluputki mutta höpisee kivaasti.

mulla oli suzukissa yoshimura kiinni ja äänet ainaki oli paremmat tehoista ei tietoa. mutta kovaääni=enemmän tehoo!!
biggrin.gif

Onko kukaan teistä käynnyt ratapäivillä ahvällä?Ostin uudet renkaat ja ajattelin käydä kokeilemassa,vai kannataako
unohtaa koko touhu?

Tulihan sitä käytyä. Miksei voi ajaa radalla? Onhan se tietty vähän painava, mutta kyllä sillä ainakin ite tuli ajeltua jopa 1100f:lläkin
smile_org.gif

Paremmat pörinät kanssa kiinnostaisi, mutta täytyy katella mitä vastaan tulee ja mihin rahaa taas upottaa.

Kaipa se yleensä eniten on kuskista kiinni, miten nopea radalla on. Aion mennä kesällä omalla F:llä kokeilemaan, mutta kaverien kokemus on ollut se että esim. ZX-6R:lläkin voi jäädä jalkoihin joillekin suurin piirtein museovehkeille.
tounge.gif

Joten ihan rohkeasti radalle vaan oli mopo mikä tahansa. On siellä kuulemma ollut kustomeitakin kanttailemassa...
wink.gif

Mulla ois myytävänä putkisto äffään.
Arrowin isommat alkukäyrät itse tehty väliputki
ja Micronin slipari.Niin ja löytys myös käyttämätön
Factoryn suutinsarja.Näillä yli 100hv takapyörältä
ja tosi makeet saundit![/quote]

Mitä pidät hintana erikseen putkelle ja suuttisarjalle?

Back