Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Suoraan paikalleen sopivia slipareita löytyy useilta valmistajilta ja kokoputkistoakin muutamilta. Itsellä Laserin Pro'O'Dor slipari, jolla höpinät on vakipönttöä kovemmat muttei nyt kuitenkaan mitkään tajuttomat.
Mulla on LeoVincen slipari kiinni, ja on muuten aivan eri äänet (ilman killeriä tietty). Kohtuu iisisti meni paikalleen ilman sen kummempia vaivoja. db-killerikin lojuu jossain nurkassa jos tarttee joskus kattastaa.
Mulla ois myytävänä putkisto äffään.
Arrowin isommat alkukäyrät itse tehty väliputki
ja Micronin slipari.Niin ja löytys myös käyttämätön
Factoryn suutinsarja.Näillä yli 100hv takapyörältä
ja tosi makeet saundit!
Paremmat pörinät kanssa kiinnostaisi, mutta täytyy katella mitä vastaan tulee ja mihin rahaa taas upottaa.
Kaipa se yleensä eniten on kuskista kiinni, miten nopea radalla on. Aion mennä kesällä omalla F:llä kokeilemaan, mutta kaverien kokemus on ollut se että esim. ZX-6R:lläkin voi jäädä jalkoihin joillekin suurin piirtein museovehkeille.
Joten ihan rohkeasti radalle vaan oli mopo mikä tahansa. On siellä kuulemma ollut kustomeitakin kanttailemassa...
Mulla ois myytävänä putkisto äffään.
Arrowin isommat alkukäyrät itse tehty väliputki
ja Micronin slipari.Niin ja löytys myös käyttämätön
Factoryn suutinsarja.Näillä yli 100hv takapyörältä
ja tosi makeet saundit![/quote]
Mitä pidät hintana erikseen putkelle ja suuttisarjalle?