• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tehtaan kit bonnevilleen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kannu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kannu

New member
Selailin tällä foorumilla vanhoja aiheita. Löysin 04-vuodelta maininna jossa kerrottiin että Triumphilla olisi joku tehtaan sarja jolla tulisi kymmenkunta pollea Bonnee lisää tehoja. Kittiin kuuluu ainaskin putket jne.
Onko kokemuksia kellään sarjasta?
Soppiiko 05:seen americaan?

Eiköhän tuo ihan putkien, suuttimien ja mahdollisesti ilmanputsarin vaihdolla tule; on vedetty niin matalaviritteiseksi tehtaalla. Sopivuudesta en uskalla luvata mitään varmaan, mutta on erittäin todennäköistä, että vuosimallimuutokset ovat vain kosmeettisia. Odotellaan asiantuntijoiden kommentteja..

Niin tuota, kuten tuossa SM topicissa mainitsin, tuli pelkillä putkien (lyhyet TOR:it) vaihdolla ja säädöllä 8hp ja 9Nm lisää tehtaan ilmoittamaan eli kovin paljoa ei kannata tehtaan kit:istä alkaa maksamaan jos sellainen siis on olemassa, en tiedä.

Vielä kun rustaisi suuttimet kohdalleen ja saisi tilatun K&N:n vapaavirtaussuotimen (viipyy näköjään matkalla kumman kauan) niin eiköhän mennä jo yli tuon tehtaan ilmoittaman 10hp:n lisäyksen ;-)

P.S. Mulla siis -04 Speedmaster.

Mulla on perus-Bonne ja siinä tehtaan kitti: Off road -putket ja suuttimet. Lupasivat sen 10 hp. Jotain siitä tulikin, ehkä ainakin lähelle sitä 10 hp:tä. Parempia ääniä lähinnä hain eikä niitä kyllä tullut.

Menee jo vähän off topic alkuperäisestä tehtaan "viri sarjasta".Itse sain seuraavat lukemat 67 rwhp ja 74rwtorque. kierroksilla 6000rpm

muutokset:

-erittäin hengittävät putket
-k&n erillis-suodattimet (2kpl)
-dynojet suutinsarja+neulat (ei riitänyt dynojet sarjan pää suuttimet..
-saastejärjestelmä poistettu
-säädetty penkissä

Back