• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tekniikan Maailman juttusarja

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvää tekstiä mielestäni oli.
062802jumpie_prv.gif


Oli selitetty asiat yksinkertaisesti - niin, että uusiomotoristinkin on helppo ymmärtää, mistä on kyse.
Täytyypä ottaa talteen ja pistää listan jatkoksi mitä lukea aina ajokauden alussa.
smile_org.gif
 
Ihan hyvä joo.

Mun mielestäni se ei antanut kuitenkaan vastausta voimatasapainoon kaarrteessa kahdessa tapauksessa, jossa ajetaan "selkä suorana" tai "kroppa sisälle heitettynä". Ei täydentänyt myöskään sitä, että milloin keho siirretään sisämutkan puolelle, jotta ohjausvoimatasapaino saavutetaan oikein.

Ei antanut sen hienon "hyrrävoima-caster" -selvennyksen päälle sitä tietoa, miten eri pyörätyypit eroaa toisistaan ohjausvoiman suhteen, kun ollaan kaarrossa ja miten voimatasapaino saavutetaan.

Eikä antanut vastausta ajolinjasta mutkaan, jolla on olenainen merkitys tilanteen hallintaan ja marginaaliin tehdä tarvittaessa mitään.

Hieno esitys muuten.

-M
 
Juuu..aika moni jää varmaan kaipaamaan sitäkin tietoa, että milloin se onnettomuus sitten oikein tapahtuu. Lähinnä siis päivämäärää ja kellon aikaa...
biggrin.gif
 
Back
Ylös