Tervehtiminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sooda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sooda

New member
Tervehditkö vastaan tulevia motoristeja? Itte tervehdin mutta ainakin täällä päin customilla ajelevat kukkahatut (tai ainakaan osa niistä ei uskalla irroittaa kättään sarvesta. Voi olla HD-porukkaa joka jaa yrmeä ilme naamalla aivan kuin moottoripyöräily olisi vastenmielistä!!!)
Matkamotoristit, kyykkypyöräilijät, nakupyöräilijät ja tietenkin skootteristit heilauttavat lapaa.

Viime kesänä ajelin 150cc kiinan ihmeellä eikä juuri kukaan vastaantulija tervehtinyt. Jos tuli liikennevaloissa takaa ja näkivät kilven olevan isompi saattoi joku tervehtiä. Nyt kun ajan Piaggio X8:lla melkein kaikki tervehtii. Paitsi just nuo mainitsemasi.
sport05.gif

thumbs-up.gif

Kaksi-pyöräinen-moottorilla kulkeva (mielellään yli 125cc)
Aina moikkaan  
bowdown.gif
motoristi on aina motoristi

En välitä vaikka useimmat ei kaupunki scootteristille
bowdown.gif
moikkaa.

Tallissa voi olla monenlaista pyörää .. ja jopa kotelokin  
idea3.gif

Kaikkia tulee tervehdittyä paitsi +100 vauhdissa harvemmin tulee kättä nostettua ihan vaan sen takia ettei tipahda kyydistä
smile_org.gif

Kyllä se lapa nousee täällä, jopa niille ihan pienillekin Moposkoottereille, ei ehkä pitäis, kun pari kertaa on se mopo hämmentyneenä moisesta meinannut mennä kaseikkoon, eikä ole sieltä lapa noussu, muun ohjelman takia siinä kohtaa.
Mua kyllä hymyilyttää aina kun oon konepyörän selässä.
Mutta ei tuon moikkaamisen tarvii olla elämää suurempi asia, eihän ?
062802moto_prv.gif

Kyllä sitä useimmiten kaikille 2:la pyörällä liikkuville tulee lapasta nostettua. Mopo ja skootteriporukka menee hauskasti hämilleen, varmaan luulevat ensimmäiseksi että on siviili MP-poliisi.
biggrin.gif

Sentteri nousee silloin, kun näkee urpojen leikkivän liikenteessä, mitä lie pamppersseja ne sitten ovatkaan?
mad.gif

Ei kootterikeijot ainakaan mulle ole moikannu ikinä, vai eivätkö he kehtaa nostaa lapaa ekana, vaan vartoo että moikkaisin ensin.
Varmasti moikkaan takas vaikka olis pikkuvintiö kolmipyörällä
smile_org.gif

Niin, mulla on siis custom.

Moikkaan kyllä miltei kaikkia, mutta useimmiten kyykky-kevaristit jättävät vastaamatta. Välillä tulee liikuttua moposkootterilla ja välillä isommilla (myös customilla) ja höödee-kuskit moikkaavat useimmiten päätä nyökäten ja muulla nippanappa huomattavissa olevalla tavalla.

Sen verran on maileja Sportsterin kanssa kertynyt aikojen saatossa, että syynkin arvaan: Ei uskalla irrottaa kintaita stongasta tai suunta on kohti kuusistoa.  
baaa.gif

Paha tapani on myös mennä tarinoimaan huoltiksilla motoristien kanssa vaikka olisin kotilolla liikkeellä.
tounge.gif

Aina on tarinaa syntynyt ja hyvä mieli toivottavasti jäänyt molemmille.

Back