• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Thunder catin käyntiongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rookie-71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rookie-71

New member
Thunder catin käyntiongelma

Ostin tänään -96vm thundercatin, pyörä ajettu 60tkm..
Näin aloittelija motoristina en sen tarkemmin tutkinut pyörää.
Pyörä seisonut yli vuoden ja myyjä kehotti vaihtamaan bensat tankkiin, no tein työtä käskettyä.
Aluksi kävi kolmella, mut pikkuhiljaa neljäskin pytty lähti mukaan, nyt ongelmana tyhjäkäynti..eli ei käy ollenkaan tyhjäkäyntiä vaan sammuu heti..Voisiko vika olla tulpissa ja onko noi paha vaihtaa itse?
Olen siis aloittelija ja autoja kyllä ruuvaillut paljonkin, mut moottoripyörät ei niin tuttuja..

Ostin tänään -96vm thundercatin, pyörä ajettu 60tkm..
Näin aloittelija motoristina en sen tarkemmin tutkinut pyörää.
Pyörä seisonut yli vuoden ja myyjä kehotti vaihtamaan bensat tankkiin, no tein työtä käskettyä.
Aluksi kävi kolmella, mut pikkuhiljaa neljäskin pytty lähti mukaan, nyt ongelmana tyhjäkäynti..eli ei käy ollenkaan tyhjäkäyntiä vaan sammuu heti..Voisiko vika olla tulpissa ja onko noi paha vaihtaa itse?
Olen siis aloittelija ja autoja kyllä ruuvaillut paljonkin, mut moottoripyörät ei niin tuttuja..

Vastaan tuohon tulppien vaihtoon:

Tankki ylös ja ilmaputsarikotelo pois edestä, niin tulpat näkysällä.

Mikäli pyörä käy tyhjäkäyntiä ryyppy päällä, niin kaasareiden tyhjäkäyntipiirit ovat tukkeessa. Mp-huollossa 200-250 € työ.

Mikäli pyörä käy tyhjäkäyntiä ryyppy päällä, niin kaasareiden tyhjäkäyntipiirit ovat tukkeessa. Mp-huollossa 200-250 € työ.

Joo eli tyhjäkäyntiä käy kun ryyppy vähänkin päällä..tosin kun lähdin ajamaan ryyppy vähän päällä, niin ei tahtonut ottaa kierroksia kunnolla, pitää varmaan käyttää ammattimiehellä :D

Jos autojen kanssa on ruuvaillut niin kyllä yhden moottoripyörän kaasarit ottaa pois, purkaa ja puhdistaa :thumbup: