• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Thunderbird:in ostaisinko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Tarttis tietoa Thunderbirdin käyttökokemuksista! Kävin ajamassa thunderbirdiä (vm. 2003) ja ensi fiilikset oli mahtavat, liikkui ja paukkui oikein mukavasti! Mutta nyt olisi hyvä kuulla jo kyseisellä pyörällä ajavien kommentteja.

Kymppi takana uudesta lähtien (-03). En vaihda pyörääni.
Mikä on lähinnä viiksettänyt, niin se satulan kiinnitys. Mutta siihenkin löytyy niksit.

Hyvä pyörä, osta pois. Luotettava, eikä sikapolkijoitten suosiossa...

Moikataan, kun tavataan! Rekkarihan oli...

Ainut Kunnon Retro-pyörä. olen ajanut 27000km Ukkoslintu on toiminut hienosti. Vaihteisto hieman "jäykkä" -00 mallissa ( 6-vaihteinen). Takajousitus hieman alimitoitettu 2 päällä ja kamat, mutta kun menee arvokkaasti toimii kylläkin. Hoida kotiin Ukkoslintu! Terv. Mr. Greyhead
ps. 40-s virallinen ajokausi Trumpilla alkoi tänä keväänä.
inlove.gif

Olen samaa mieltä, jousitus on pehmeä jopa yksi päällä vauhdikkaammin ajattaessa. Vaimon kanssa otetaan sitten hieman rauhallisemmin...
Mutta kruisailupyörähän se on, joten en valita. Se on annettu tekijä, ja olen hyväksynyt sen. Sporttimalli on tehty vauhdikkaampaan ajoon, mutta pidin normaalimallia parempana.
Ihan ekaksi pyöräksi hiukka yläpainoinen tosin?
Alkuun ylimääräinen vapaa 5. ja 6. välissä kummastutti, mutta nyt on oppinut laittaa vaihteet huolella sisään...

Yep yep. Kaksi viikkoa ja kolmetuhatta kilomteriä. Ilmeet ihan kuin Moto Guzzin esitteestä. Samat laulut kuin muillakin. Takapää ei jaksa kantaa kuormaa. Cruisailu on nautinnollista, mutta olen ollut muutaman Fazerin kyydissä mutkapaanalla,. Kyydissä on pysytty.

Jos mulla olisi rahaa, niin vaihtaisin eteen uudet RaceTechin jouset, hiukka jäykemmät öljyt ja Harrison-Billetin jarrut/ Sport -mallin koko etupään tuplalevyineen.
Taakse vaikkapa Hagonin säädettävä takaiskari.
Koneelle Wilcox Engineering Stage 2 tuunaus. Vielä vääntökäyrä olisi alhaalla, mutta tehoja parikymppiä lisää.
smile_org.gif

Vaikka näilläkin tehoilla on pysytty Pk-miiteissä mukana...

Satula menisi myös vaihtoon samantien. Trumpan omaa K&Q mallia on kehuttu kovasti keskustelupalstoilla, mutta ei välttämättä parhaan näköinen. Corbin voisi olla vaihtoehtoinen.:dunno:
Niin, ja etuvalossakin saisi olla hiukka enemmän poweria. Tuplavalot vaan ei oikein iske pyörän tyyliin. Xenonit?Takavilkut alemmaksi lokasuojaan kiinni, ja ehkäpä hiemän pienemmät, koska kaksi päällä ei pysty pitämään yliheitettäviä sivulaukkuja satulan päällä.

Ja lopuksi Spyballin häläri/vastaava

Muuten ihan valmis pyörä...:D

P.S. Nyt 15tkm huoletonta menoa, enkä edelleenkään ole valmis luopumaan.

Back