Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laatikko oli oikein napakka, perusraksumista 1-3 vaihteilla mutta tuo on yamahan perusjuttuja.- Onko laatikko oikeesti semmonen mitä puhutaan eli vähän heikko?
On ihan pätevät vielä, toki tuntuma paranee teräspunosletkuilla ja kehittyneemmillä paloilla, mutta ei noi vakiotkaan nyt huonot olleet.sanoi:- Onko pyörässä jarrut?
No siis, kestää kuten muutkin samanmalliset pelit. Kyllähän noi keulimalla kiinni saa jos yrittää.sanoi:- Kestääkö kone keulimista?
Vakiossakin on hyvät säädöt, jos haluaa hifistellä niin uusia palikoita kiinni.sanoi:- Alusta, onko sitä?
Mä en näe kyllä mitään varman päälle pelaamista tossa ratkaisussaVaara ohi. Pelasin varman päälle ja kävin Hondakaupoilla.![]()
Mulla oli pari vuotta sitten -03 catti ja voin ainakin sanoa,ettei ollut mitään vikoja.Yhden kesän ja 15tkm ehdin ajella kunnes vakuutusyhtiö lunasti...Muistaakseni siinä oli jonkinlainen alusta,ettei ilman jousitusta tarvinnut ajellaKiinnostais tietää, että kannattaako kyseinen värkki hommata vai jättää kauppaan.
Asiat mitkä kiinnostaa:
- Onko laatikko oikeesti semmonen mitä puhutaan eli vähän heikko?
- Onko pyörässä jarrut?
- Kestääkö kone keulimista?
- Alusta, onko sitä?
en minäkään....Mä en näe kyllä mitään varman päälle pelaamista tossa ratkaisussaVaara ohi. Pelasin varman päälle ja kävin Hondakaupoilla.![]()
![]()
Olisko ollut meirän catti,puulavalla kyljellään ja keula ynnä muuta kasassa.Kunnon kyytiä tielle tulleen autonkylkeen ajettuna.Palasi samaan paikkaan mistä ostettiinkin,ainakin se.Montakos henkeä catilla onkaan?Kyllä se varmaan liikenteessä taas tulevana kesänä on,en epäile.Mulla oli pari vuotta sitten -03 catti ja voin ainakin sanoa,ettei ollut mitään vikoja.Yhden kesän ja 15tkm ehdin ajella kunnes vakuutusyhtiö lunasti...Muistaakseni siinä oli jonkinlainen alusta,ettei ilman jousitusta tarvinnut ajellaKiinnostais tietää, että kannattaako kyseinen värkki hommata vai jättää kauppaan.
Asiat mitkä kiinnostaa:
- Onko laatikko oikeesti semmonen mitä puhutaan eli vähän heikko?
- Onko pyörässä jarrut?
- Kestääkö kone keulimista?
- Alusta, onko sitä?![]()
Oli muuten sama pyörä avk:lla tänä kesänä ja 2tkm oli tullu mittariin lisää![]()
Eroja on lähinnä iskunvaimennuksessa. Takaiskari on erilainen vuoden ´96 mallissa ja myös etuteleskoopin osissa on jotakin eroa varaosanumeroiden perusteella. Muut muutokset taitavat olla lähinnä kosmeettisia (kirkas/mustaksi eloksoitu äänenvaimennin, Yamahan triangelilogo etuhaarukan t-kappaleessa ´99 eteenpäin ym.)Onko minkä verran eroja eri vuosimallien pyörissä, jos vertaa vaik -96 ja -00 mallisia pyöriä(painot, tehot jne..)? Ulkonäöltään pysynyt ilmeisesti samannäköisenä koko mallisarjan ajan. Koneet on varmaan ihan yhtä kestäviä, kun muutkin vastaavat? Jos hankkii jonkun 50-60tkm ajetun yksilön, onko odotettavissa mitään suurempaa remonttia tai muuta vastaavaa?
Itse olen suunnitellut hankkivani isomman pyörän tulevana keväänä ja just esim. thundercatti vaikuttas hyvältä vaihtoehdolta.