• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

thundercat osia haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joulu11
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

joulu11

New member
2003 thundercat osia haussa. Mikä olisi hyvä kotimainen/ulkomainen kauppa mistä niitä voisi tiedustella? Pyörä on yzf 600r thundercat 2003

mitä osia haet? eiköhän noi perusjutut kuten jarrupalat,ketjut,yms. löydy vaikka stormilta...

katteita, moottorinposkia yms. kannattanee purkaamoilta kysyä ihan suomen kamaralta.

Pakoputki löytyy, jos hinnasta sovitaan  
smile_org.gif

Se on kyl vm. 2002 mut eiköhän ne oo samat..

Villi arvaukseni on että tässä on taustalla jokin tällä hetkellä AVK:ssa tarjolla oleva kohde, koska osatarve on siinä määrin epämääräinen.

Sekä eBay että paikalliset purkaamot voinevat auttaa asiassa. Itse olen muutaman katteenosan ihan huvikseni hankkinut Saksan eBay:n välityksellä.

Villi arvaukseni on että tässä on taustalla jokin tällä hetkellä AVK:ssa tarjolla oleva kohde, koska osatarve on siinä määrin epämääräinen.

Sekä eBay että paikalliset purkaamot voinevat auttaa asiassa. Itse olen muutaman katteenosan ihan huvikseni hankkinut Saksan eBay:n välityksellä.
kyllä pitää osittain paikkansa
cool.gif
. Lisää hyviä ehdotuksia kaupoista kaivataan lisää...

Back