Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä kannattaisi tarkistaa. Kytkin ja vaihdelaatikko ovat heikoja kohtia ko pyörässä.Jees, eli vanhempien Cattien huoltoväli on todellakin 6000km, lähinnä öljyjen vaihto. Suodatin muistaakseni 12000km:n kohdalla mutta samallahan sen vaihtaa kun uusii öljyt. Ja homma onnistuu helposti ilman huoltoliikettä. Kannattaa katsoa myös tulpat... Onkos teillä miten ollut tarvetta säätää venttiilit??? Itellä kohta 40000km mittarissa ja oon miettiny et joko nostan koneen pöydälle ja tarkistan vai ajanko viel ens kesän. Ongelmia ei ole ollut, hyvin lähtee käyntiin eikä ääniäkään kuulu... Ens talvena olis tarkotus tehdä isompi remppa mm. väri vaihtuu..
Mulla on kanssa talvella hankittu catti. n.35tkm mittarissa ja ajokuumeen kourissa pyörin. Huoltelin pyörän muuten (öljyt, suotimet, jäähdytys-/jarrunesteet, renkaat jne...), mutten vaihtanut keulan vaimenninöljyjä, enkä rasvannut takahaarukkaa. Takalinkun laakereihin laitoin rasvaa. Miten on venttiilien säädön laita ja keulan öljyjen vaihto, kannattaako tehdä ensitilassa? Missä kilometrilukemassa keulan stefat keskimäärin menee vaihtoon? Takahaarukan laakerit rasvaan ketju-/rataspaketin vaihdon yhteydessä todennäköisesti syksyllä. Miten on takahaarukan laakereiden laita olisikos pitänyt jo rasvailla, onko näissä kilometreissä vesi jo päässyt laakereihin? Haarukka kyllä liikkui kevyesti, eikä sivuklappia (luonnollisesti)ollut.Jep joo. Eli nyt tuli huolto tehtyä... Takahaarukka atomeiksi ja laakereihin uudet rasvat, uudet ketjut ja rattaat 150€, uudet öljyt; Castroilin GPSät 29€ ja tietenki suodatin 15€, uudet tulpat Saksasta a: 7.15€, Kaasarien synkronointi kotikonstein... muuten rasvausta ja tarkastelua ja nesteiden vaihtoa... Eli koko jutulle hintaa noin 230€ Ku ite tehtiin kaikki... Venttiilin säätö jäi nyt sitte ens talveen tai myöhemmin kesällä suoritettavaksi... Kannattaa siis tehdä huolto toimet itse säästää aika monta €uroa...
Aurinko näyttää jo siihen malliin et kohta päästään ajamaan...![]()
Kauas meni aikaa? ja montas ukoo oli asentamassa?Jep joo. Eli nyt tuli huolto tehtyä... Takahaarukka atomeiksi ja laakereihin uudet rasvat, uudet ketjut ja rattaat 150€, uudet öljyt; Castroilin GPSät 29€ ja tietenki suodatin 15€, uudet tulpat Saksasta a: 7.15€, Kaasarien synkronointi kotikonstein... muuten rasvausta ja tarkastelua ja nesteiden vaihtoa... Eli koko jutulle hintaa noin 230€ Ku ite tehtiin kaikki... Venttiilin säätö jäi nyt sitte ens talveen tai myöhemmin kesällä suoritettavaksi... Kannattaa siis tehdä huolto toimet itse säästää aika monta €uroa...
Aurinko näyttää jo siihen malliin et kohta päästään ajamaan...![]()