• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Thundercattiin sivulaukut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Polo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Polo

New member
Mulla on catissa ollut koko ajan takalaukku telineineen. Eipä taida olla saatavissa kaupan hyllyltä sivulaukkutelineitä, kun en ole sellasia löytänyt tähän mennessä. Silläpä tuli tuo takaboksi hommattua. Mutta jos jostain kuitenkin löytyy niin kertokaa. Voihan nuo itsekin tietenkin väsätä. Jos ootte näin tehneet niin kertokaa kuinka sen teitte?

Itse myös aikani etsin ja tulin siihen tulokseen ettei cattiin taida olla saatavilla sivulaukkutelineitä. Hankin pehmeät laukut jota osoittautui ihan ok hankinnaksi. Tosin sitten täytyy teipata takakatteet aina kun laukut on mukana. Käytän siihen kirjoille tarkoitettua tarrakalvoa. Eikä tule kalliiksi. Laukkujen merkkiä en nyt muista, mutta ovat ihan toimivat kun ne hihnat laittaa penkin ja takaboksin alta.

Joo mulla on kans käsitys ettei ole saatavilla sivulaukkuja.Olen niitä koittanut metsästää.Vaan kyl tol takaboksillakin pärjäilee.    
wink.gif

Back